Recenze (830)
Parfumér (2022)
Umělecká detektivka je vždycky průser.
Třináct životů (2022)
Silný skutečný příběh, skvělé zpracování, nehysterické emoce, logické napětí (dost pomohlo, že jsem si z médií už nepamatovala, jak to vlastně dopadlo) a jako bonus Viggo s Colinem, kteří si zase jednou mohli střihnout role pořádných mužských hrdinů!
Šťastně až do smrti (2022)
Dobrý nápad se počítá. Konečně zajímavý film. A Dar Salim to dával sakra empaticky.
Zmizení v Lørenskogu (2022) (seriál)
Téměř celých pět dílů to bylo na 4 hvězdy, bylo to hezky komponované (police, novináři, právníci), ale finále mě natolik zaskočilo a naštvalo, že hned jednu srážím. Tohle se vážně v seriálu nedělá - nedodat závěr, natož v detektivním, to je prostě podvod na divácích. Pokud jim to připadalo natolik zajímavé, že se tím chtěli zabývat, měli to pojmout rovnou celé jako dokument a ne v závěru jen bezradně krčit rameny.
Manifest (2018) (seriál)
Stala se z toho moje srdcovka, takže musím dát plnou palbu. Po dvou sériích už ty milé, hodné a sympatické lidi beru jako rodinu. A pořád mě to baví, ačkoliv těch dílů na jedno brdo je trochu moc, o tom žádná. Proto samozřejmě chápu, že na to spousta lidí nemá trpělivost. A taky je jasné, že autoři asi ještě stále netuší, jak to důstojně a aspoň trochu logicky ukončit, což je prostě klasický problém všech těchto extra mysteriózních a překombinovaných pohádeček.
Ďábel v Ohiu (2022) (seriál)
Nějak mě to nedokázalo chytit. Všichni lidi tam byli divní a napětí také veskrze žádné.
V pasti - V temné pasti (2021) (série)
První série byla rozhodně lepší, ale i tak se mi líbilo vidět zase staré známe - Andriho a Henriku. A Island, ten se neokouká.
Jen na skok (2022)
Bylo to pomerne hnusné a zdlouhavé. Začátek byl nadějný, ale neudrželi to.
Geniální přítelkyně - Příběh těch, co odcházejí, a těch, kteří zůstanou (2022) (série)
Vlastně ani moc nechápu, proč mi to připadá pořád výjimečné, když tam Lila skoro není (a když je, tak se chová naprosto nemožne) a Elena mě irituje v každém záběru svoji totální nudností a unylostí. Aspoň, že se konečně dočkala, že si jí Nino všiml...
Stínohra (2022)
103 minut šílené depķy, co víc si přát 🤦♀️