Recenze (1 141)
Ona (2013)
Definice sci-fi romance.
Blízko od sebe (2013)
Po shlédnutí je třeba konstatovat, že Oscar pro Cate Blanchett za Jasmíniny slzy a Lupity Nyong za 12 let v řetězech byl naprostý omyl Akademie. Pro mě to jsou za rok 2013 jednoznačně Meryl Streep za Violet a Julia Roberts za Barbaru.
Most (2011) (seriál)
1. série - 95%, 2 série - 95%. Ještě o stupeň lepší než Forbrydelsen, asi proto, že tomu nechyběl určitý druh humoru./ 3. série - 90% - krimi linka poněkud rozvleklá a plytká, ale stále to drží pohromadě postava Sagy a nového parťáka.
Whitechapel (2009) (seriál)
Nechápu jak mi mohl seriál uniknout? 1.série - 80%, 2.série - 90%, 3.série - 100%, 4.série - 100%
Panství Downton (2010) (seriál)
Ani po 4. sérii nemám důvod na mém hodnocení nic měnit. A to mi přijde jako určitý druh zázraku./ 5.série za 90%./ 6.série - tak tady jde o sérii pro "štamgasty" seriálu, "klasické" uzavirání příběhů jednotlivých postav, což asi není úplně jednoduché při tolika postavách a stanovené stopáži, a to sebou přináší určitou plochost a předvídatelnost příběhů, ale u tohoto typu TV tvorby snad nikdo neočekával něco jiného. Stále ale příjemné - 85%.
Vexed (2010) (seriál)
Jedním slovem BOŽÍ.
Bedna (1993) (seriál)
2013- Ještě lepší dnes po cca 20 letech v originále s jednotlivými epizodami v "celku"./Update 2023 - viděna znovu po 10 letech první sezóna (byl u toho na víkend někdo kdo v roce 1993 vlastně nežil) a na mém hodnocení není co měnit, což je skoro zázrak. Ačkoliv je to 30 let staré tak je to koukatelné a hravě to překoná většinu současných krimi sériíí z UK./Update léto 2023 - tak jsem neodolal a pokračoval a už vím proč se mi to tak líbilo - skvělé bezkonkurenční 2,5 hodinové epizody Men Should Weep a Brotherly Love.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První série před 3 roky to byla jízda. Dlouho jsem se tak nebavil. Pro mě 100%. Druhá série byla jen o málo slabší. Zato třetí sérii jsem už přetrpěl a čtvrtou jsem vypustil. Dnes koukám, že 4 řadu začíná vysílat Prima Cool, tak jeden díl zkusím, ale obávám se, že mne to jen donutí jít s hvězdičkou dolů. A rozhodně první a druhou řadu doporučuji v originálním znění.
Tajnosti a lži (1996)
Dnes jsem si všiml, že k filmu z mého top ten jsem nehlasoval.Byl to tenkrát pro mne zásah na solar..., a objev Mika Leigha.
Mistr (2012)
Nádhera, udržel jsem pozornost po celý fim. Jen za to bych osobně musel dát 6hvězdiček. Joaquin Phoenix už po několikáté geniální, ačkoliv byla to vlastně hlavní role? Byl film o Freddiem nebo o Lancasterovi? Jasně, že letos byla silná konkurence (Daniel Day-Lewis, Christoph Waltz), ale chápu proč soudruzi z USA zavřeli všechny tři oči...