Recenze (1 028)
Ženy od hluboké řeky (1981)
Filmy o kanibalech jsou vždy brutální. Snímek s Československou herečkou v hlavní roli samozřejmě stupidní. Děj je největší kámen úrazu. Brutalitu zrovna moc nemusim a proto mě snímek nepřekvapil.
Alexander Veliký (2004)
Alexander Veliký sám o sobě je velice zajímavé téma, ale režisér Oliver Stone to s hlavní představitelem Collinem Farrelem poněkud odflákli. Film jsem s těží dokoukal, ale nikdy se už na něj nekouknu. Odfláknuté zpracování.
Žralok útočí (1999) (TV film)
Zbytečný a trapný film Caspera Van Diena. On je jeden z největších filmových béčkařů. Jeho nejlepší film je "Hvězdná pěchota", kde si zahrál hlavní roli a zahrál to skvěle. Další jeho docela dobrý, ale dnes už nic neříkající snímek "Tarzan a ztracené město" a film, ve kterém si zahrál vedlejší roličku "Ospalá díra". Tenhle snímek jsem viděl jen jednou a už je to také velká doba, takže si ho moc nepamatuji, ale vím jistě, že o útok žraloka tu nešlo. Byl tam k mání jen na začátku příběhu, potom se ze snímku stala kriminálka Las Vegas. Nic mi tenhle film neřekl a Casper Van Dien si neumí vybírat role.
Rocky IV (1985)
Stallone vs Lundgren. Malinkatý a vysoký stojí proti sobě na filmovém plátně. Nemám co říct, prostě supr podívaná! Výborný děj, herci, muzika prostě se mi film velice líbil a opravdu jsem netušil, že to bude taková pecka! Troufám si říct, že je to nejlepší díl Rockyho!
Poslední samuraj (2003)
Film o vojákovi, který se stal dobrým přítelem svých nepřátel. Kapitán Olgren však našel životní klid. Pěkný snímek o Japonských samurajech a vzniku samotného Japonska.
Rocky (1976)
Sice chvilku trvá, než se děj totálně rozjede, ale potom to je zajímavá podívaná, která sleduje boxéra jménem Rocky Balboa v podání Sylvestera Stallonea, který je sám o sobě výborný herec. Dobrý film.
Constantine (2005)
Keanu je dobrý herec, ale který má slabiny ve vybírání rolí. Film "Constantine" je debilotina. Děj nezaujme a když už uvidíte o co ve filmu jde, budete si říkat, proč radši nenatočili další díl Vymýtače ďábla? Keanu díky své slabině slábne celý. Snímek nabitý skvělým hereckým obsazením se vyvinul v totální kolaps a průser, který jsem ani nedokoukal.
Hněv Titánů (2012)
O dost slabší než jednička, ta se mi líbila víc. Řeckou mytologii moc nemusím, ale to ještě neznamená, že by se mi "Hněv Titánů" nemohl líbit, ale zde mám k němu vlký odpor. Kromě dobrých výkonů herců a triků film v sobě nemá absolutně nic. Američané se furt do všeho pletou a přitom ani neví, že Pegas byl bílý, nebo, že Řecko nemělo královnu. Tyto chyby se trestají, stejně jako zbytek filmu.
Bod zlomu (1991)
Pěkný film s oblíbeným Keanem Reevesem a Patrickem Swayzem. Oba dva špičkoví herci a tenhle film rozhodně není špatný, určitě se k němu ještě vrátím.
Copak je to za vojáka... (1987)
Nejlepší na filmu bylo cvičení výsadkářů. Herecké výkony Langmajera a Rodena se přirovnávají k těm vysoce nad průměrným. Opravdu jsem se při filmu bavil, ale kvalita děje začínala pomalinku jít stranou, když cvičení výsadkářů skončilo, nicméně tenhle snímek patří do těch lepších Československých filmů.