Recenze (791)
Soumrak (2002)
Hezky to ostatni tady napsali, nelze nesouhlasit. Snad jenom jeste vice vyzdvihnout vykon skveleho Hiroyukiho Sanady. Tradicni samurajsky pribeh z konce ery Tokugawa.
Temný obraz (2006)
Velice originalni nejen diky svemu vytvarnemu zpracovani,ale take diky genialni predloze F.K.Dicka.Roberta Downeyho Jr.mam rad i sejmutyho,nakreslenyho a zanimovanyho.Zaver filmu,tod dokonala finesa.
Dva muži ve městě (1973)
V sedmdesatych letech se tocili ve Francii a ve Statech ty nejlepsi kriminalky ! Skveli hreci !
Spálené stodoly (1973)
Vyborne psycho-krimi, se skvelim obsazenim. Atmosfericka kamera odpovidajici duchu doby. Bravurni ukazka francouzske kinematografie. Delon je skveli, ale tentokrat se prekonava.
Dům u jezera (2006)
Nebylo to spatne,ale zajimal by me korejsky original.
Constantine (2005)
Nechtel jsem jit do kina sam ,a tak jsem kamarada premluvil,aby sel se mnou s tim, ze jestli se mu to pak nebude libit tak me muze zabit. Behem zaverecnych tytulku jsem se na nej otocil a zeptal se ho:"Chces me zabit ted tady hned, nebo pockame na ven? "Vytvarne zajimave,ale jinak hruza,hruza.Pardon vsem, kterym se to libilo.
Počítání mrtvých (1999)
"I.B.Prciri, ve jmenu Jezisa Krista vstan z mrtvych!"Me tenhle film se priznam hodne bavil a nevim co proti nemu vetsina ma?
Jednej správně (1989)
Absolutni bomba! Neuveritelne vtipny a zivy film. Uzasne herecke vykony Dannyho Aielloa, Johna Tortura a Spika Leeho. Atmosfera horke letni metropole.
Ed Wood (1994)
Nadherny film o fakt silenym Edu Woodovi.Neprekonatelni Depp a Landau,Murray.Komika snoubici se s dojetim.Oslava pratelstvi.
Král komedie (1982)
Fakt dobry film.Pri jehoz sledovani jsem trapnosti otacel hlavu protoze to co tam pan reziser a predstavitel hlavni role vytvareji je genialni,ale mne z toho sel mraz po zadech.De Niro je opravdu absolutne odzbrojujici.