Recenze (1 118)
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Quentine opět si se trefil, rajcovní sníkem, odkazy, dialogy, bar, Kurt Russel, Mary Elizabeth Winstead.
Kill Bill (2003)
Toto je můj nejlepší meč, když se na své cestě střetnete s bohem, skončí vejpůl.
Faunův labyrint (2006)
Pohlcující zážitek, kontrast světa fantasie s válečnou realitou působí přirozeně, naturalisticky vyobrazené násilí umocňuje sirovou stránku filmu, hutná atmosféra, scéna z požíračem dětí je dokonalá a závěrečná smrt - vysvobození, to jakým způsobem se obě reality protnou mě dostalo a pokládám tento snímek za jeden z nejlepších za poslední roky.
Gladiátor (2000)
Maximus!
Simpsonovi ve filmu (2007)
konečně:)
Firma (1993)
Poctivě vybudovaná atmosféra, napětí a fantastický Cruise.
50x a stále poprvé (2004)
Jedna z nejlepších romantických komedií posledních let, pro mě nejlepší sandlerovka, ke které se rád vracím. Celá ta atmosféra hawaie, mořská zvířata a roztomilá Drew Berrymore namíchali v rámci žánru téměř dokonalý koktejl. Je to ten tip filmu, který vám přivodí trvalý úsměv na tváři a sem tam se od srdce zasmějete povedeným gagům (hláška kolik vám je? 100 let? mě dostala:)
Rambo II (1985)
Nejlepší Rambo, největší nářez století!
Králové ro(c)ku (2006)
A long ass fuckin' time ago, In a town called Kickapoo, There lived a humble family Religious through and through. But yeah there was a black sheep, And he knew just what to do. His name was young J.B. And he refused to step in-line. A vision he did see of Fuckin' rockin' all the time.
Fontána (2006)
Magická záležitost z jiného světa, meditace, cesta k nesmrtelnosti.