Recenze (467)
Dokonalá bouře (2000)
Ale jo. Téma mě zaujalo, s postavami jsem se postupně ztotožnil, na konci jsem se i lehce dojal. Takže jsem spokojen, snad s výjimkou lehce nudnější střední pasáže filmu. Pro mě to byla premiéra, i když je film dvacet let starej. Myslím, že i po takové době obstojí jako příjemná dobrodružná podívaná.A vyloženě mě potěšilo, že nebyl šťastný konec. A hudba, ano, ta stojí za zvláštní ocenění, hlavně ke konci perfektně fungovala.
Babylon Berlín - Epizoda 6 (2020) (epizoda)
Hurá, konečně epizoda, která mě chytla a držela. Konečně spád i napětí.Naděje, že to nebude průšvih, znovu žije.
Babylon Berlín - Epizoda 5 (2020) (epizoda)
Uspávací, normálně uspávací. Musím říct, že moje zklamání z této řady se zvyšuje.
Babylon Berlín - Epizoda 4 (2020) (epizoda)
No, Lotka se mi líbila od začátku, její kamarádka Věrka je taky fajn a jak se sblížily, žejo...jenže vono to nestačí. Já se normálně přistihl, že se nudím. Poctivě řečeno, už od začátku série jsem postrádal nějaký větší drajv, jiskru, šmrnc. A ono se to spíš tak nějak pořád táhne a rozjíždí. Zkrátka, doufám, že přijde nějaké pořádné nakopnutí, ale brzy, brzy. Jinak by seriál zůstal pouze dobrým.
Přes prsty (2019)
Pro mě přijatelnější než přeceňované Ženy v běhu.Zasmál jsem se, uvolnil, vypnul... A ještě to bylo místy esteticky pěkné.
Pod vodou (2020)
Netrvalo dlouho a film mě chytil a bavil. Hluchých míst bylo málo, pořád se něco dělo, atmosféra byla, potvory mě taky neurazily. Je to skoro takovej Vetřelec po 40 letech a pod vodou. A na tom přátelé není nic špatného, to je věc, ze které jsem schopen mít radost. Hodnotím tudíž poctivou čtyřkou a protože plochá elfka Kristýna naplňuje můj závazný postulát o pěkný holce, přidávám ještě další hvězdu.
O zakletém králi a odvážném Martinovi (2018) (TV film)
Tato pohádka mě seznámila se Simonou, což není málo, ale nic moc jiného mi nepřinesla. Tak nějak se to plácalo od ničeho k ničemu.
Tomb Raider (2018)
Při sledování filmu jsem si několikrát říkal, jak je to vlastně zbytečná blbost. Ale na druhé straně je to koukatelné - což je jeden rozdíl oproti staršímu filmu s Angelinou. Dokonce jsem se přistihl, že mě to vlastně baví. A druhý rozdíl: Lara tentokráte není tak prvoplánově prsatá. Což mě nevadí, kór, když je taková roztomilá. Dokonce nevylučuju, že se na to podívám ještě jednou. Takže nakonec dobrý.
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Film je dodnes zábavnej. Nezapomenutelný je samozřejmě Stevenův konec. Potěší mladá Halle, stejně jako "Poirot" v roli záporáka. Bez problémů se na to dívám po 20+ letech.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Představuji si poradu tvůrců: "Hele, všichni víme, že to je fakt hrozná kravina, takže musíme aspoň svlíknout Issovou." A tento záměr se podařilo naplnit, takže můžu šťastně udělit jednu hvězdu za hezkou holku.