Recenze (1 147)
Králova řeč (2010)
prostě ůžasný snímek.........co víc dododo dodat........dal by se pouštět jako instruktážní .........super super a ještě jednou super.
Lidice (2011)
naprostý souhlas s malarkeyem, já bulil jak vůl...ne proto že by mě k tomu tvůrci nutili ale proto že se to fakt stalo......to je něco.......
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
vraždy super....jinak naprostá nelogičnost....opuštěná nemocnice kde funguje plyn??? a bez telefonu??? všichni přijdou dovnitř ze sněhové bouře a jsou suchý.....v baráku kde se podle všeho netopí jdou okamžitě do triček......výbornej byl záběr na tu umrzlou holku u silnice.....a toho ostnáče by si možná všimli ne??? ale neva viděl jsem horší........
Twilight sága: Zatmění (2010)
nejlepší díl série.....první polovina dvojky by před trojkou měla blednout závistí................takhle by to mělo pokračovat..ale bylo by to pak ještě pro stejnou cílovou skupinu diváků jak bylo původně zamýšleno??....
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
první hodina koncentrovaná nuda.jak se objevili vlci tak super.konec dobrej.takže tři.....jdu koukat na trojku.....nej dialog-vrátíš se?? jak dáš pejska spát.....oléé.
Stmívání (2008)
na tenhle film bych se bez jedné kámošky asi nikdy nepodíval.ale ouha. líbilo se mi to .jednu hvězdu odebírám za svůj věk -pro moji věkovou skupinu pánů tento film jistě určen nebyl-a tu druhou za to ,jak hrdinka bez rozmyslu chce od začátku úplně žhavě jenom a pouze toho hezouna upíra.to mě přišlo až prvoplánovaný.a ten její táta byl úžasnej.na nic se neptal a tak..to já bych se teda ptal.ale já v tom nehraju že...chichi stahuju 2.díl.....
Super 8 (2011)
taková podívaná pro všechny...co víc k tomu napsat...pořád si kladu otázku jak mohl černoch po srážce s vlakem přežít...a proč si ten mimozemštan nepostavil lod už dávno,když nakonci to bylo raz dva......????
Columbo - Rozhodující zápas (1972) (epizoda)
a ted jste to rádio vypnul znova...to jsou holt reflexy.....
Kovbojové a vetřelci (2011)
pro toho ,kdo zkousne spojení kovbojů a mimozemštanů dost zábavná podívaná.a to se stalo mě.příběh je sice předvídatelný ,ale u kterého filmu z té dnešní záplavy není.daniel craig jako kovboj působí velmi zábavně ,i když uznávám ,že mu klobouk moc nesedí.role h.forda mě napřed překvapila ale pak se z něj vyklubal správnák.takže pohoda.není pravda ,že se film tváří zbytečně beznadhledově...co třeba scéna s upadnuvšími sirkami či postava barmana????celek se mi líbí natolik,že jak bude na bluray disku, tak ho koupím.papa.
Nezvratný osud (2000)
líbí.i další díly....