Recenze (110)
Ví o tobě (2021) (seriál)
První díl strašnej, pak se to rozjede, líbilo se mi to, ale trošku to pokazili tím "mysterioznem", ale aspoň mně to navedlo si něco přečíst o astrálním mimotělním cestování. :)
V nemilosti (2021)
Sandru Bullock miluju, takže jsem to žrala, co mi trošku vadilo byly moje pocity po většinu filmu, že ona je ta mrcha vražedkyně a ejhle, bylo všechno jinak.
K zemi hleď! (2021)
Mně se to nelíbilo, přijde mně to dehonestující k astronomii a astrofyzice :( . Vím, že to má být komedie, ale mně to teda vtipný nepřišlo. Jediný co tam je přínosný je to, že si každej uvědomí jak důležitý jsou pro každýho prachy a ne důležitější věci a potom lusknutím prstu není nic.
Vikingové (2013) (seriál)
Celkově mám ze seriálu skvělý dojem, tak mě téma chytlo, že teďka pročítám i knížky a láká mě navštívit místa spojená s Vikingy. 4. a 5. série byly trošku slabší, někteří mě tam vyloženě vytáčeli - jako Ivar, kterej se uměl jen chechtat a křičet a Margret, manželka Ubbeho, děsná kráva :), no a v poslední sérii mě potěšilo vidět Flokiho. Nádherná místa, hlavně z Irska, kde se převážně natáčelo! - Tak asi tak mým lajckým okem. :)
Národní třída (2019)
Miluju Hynka Čermáka, takže i když film neměl nic moc co říct a žádnou hloubku, pro mě svůj účel splnil, pobavilo mě to.
Sophiina volba (1982)
Knížku Sophiina volba jsem na gymplu milovala a až teď, po mnoha letech jsem se dostala k filmu a ten se mi vůbec nelíbil, první hodina a půl pro mě o ničem a konec taky divnej.
Sociální dilema (2020)
Pro mě ne moc líbívý dokument, motanice informací, ale že by v tom bylo něco převratného co jsme zatím nevěděli, to bych neřekla.
Koruna - Série 2 (2017) (série)
Zase úžasný! Nejvíc mě dostal díl Drahá Jacqueline. :) A tanec v Ghaně!
Koruna - Série 1 (2016) (série)
Miluju historii a zvlášť Anglie a britské královské rodiny. Takže za mě naprostá nádhera! Jak role, tak hudba, kulisy, naprostá pecka. Alžběta je tady nádherná, za to vévoda Philip mě mrzí :), samozřejmě nemůžeme brát vše vážně a stoprocentně, ale jistá pravda se na povahách i dialozích určitě objevila.
Špindl (2017)
Taky nic moc no.... ale Kohák a Navrátil měli dobrý fóry. :D