Poslední recenze (13)
To (2017)
A heleme se, málem jsem na tento tragický film zapomněl, to bude tím otřesným výkonem všech herců, kteří byly neskutečně otravní a herecky nezdatný, ale co čekat od 10 letých capartů. Můj klid nenarušili ani repetitivní „jumpscary“ , které byly nudné už od poloviny filmu. Overall, děs a hrůza, alespoň že tímto mě film vystrašil. 1 hvězda za úvodní scénu a vtipnej taneček, blahopřeju.
Zelená kniha (2018)
Téměř celou dobu Vám udrží úsměv na tváři. Velice lidský příběh podle skutečné události, který ukazuje špatnou stránku z tehdejší, ale dle mého názoru i dnešní Ameriky. Vigo a Mahershala se nádherně dolazovali promyšleným dialogem a sem tam doplněny špetkou humoru, k tomu přidejme jejich herecké výkony a dobovou atmosféru a vznikne nám parádní podívaná. Film na mě velice zapůsobil po všech stránkách a proto jasných 5 hvězd.
Centurion (2010)
Reálnost a logika, tyto dvě kriteria byly při natáčení absolutně zapomenuty. Omlouvám se, ale když vidím jak snadné je prorazit brnění, kompletně vyzbrojeného legionáře Říma a k tomu přidám fakt, že nejspíše musela tato banda při cvičení jak bojovat, být nalitá do němoty neboť takový výkon nám byl ukázán. Přidám k tomu superhrdinku Kurylenko, která má zrak jak Legolas, čich, za který by se kdejaký predátor nemusel stydět a rychlost, kterou by mohl Bolt závidět a vznikne nám z toho solidní nesmysl. Nehledě na to, že film postrádá chronologičnost, jelikož nevím jak je možné, za týden přeběhnout půlku Británie tam a zase zpátky a to vše, dámy a pánové, se zlomenou nohou a druhou prostřelenou šípem, ale dobrá, když už jsou tu všichni ti superhrdinové proč ne. Na herce, v tomto marvelovském bijáku není třeba brát ohled, jelikož jejich výkony jsou právě těmito nesmysl kompletně zastíněny. Za co 1 hvězda? Sám nevím, asi proto že mám rád historii Říma a to brnění měli docela povedený, o to více mě štve jak je film úplně mimo.