Recenze (1 880)
Ještěr (2023)
Není to špatné a vidět se to dalo. Ale bez jásání nebo dokonce tance. Když se podívám na hodnocení, mám dojem, že všichni tančí. Tato kriminálka určitě měla být TA temná. Jenže dnes jsou všichni nepozorní a roztěkaní. Odpovědná osoba šla pro "omáčku" k filmu, čuměla do mobilu, a místo do šuplíku Temnota šáhla do šuplíku Roztahanost. A je to.
Stone (1974)
Ve své době to mohlo zapůsobit, ale oproti jiným starým a dobrým filmům je tento v dnešní době hodně vyčáchlý a hudba působí celkem nepříjemně.
Čmuchalové (2023) (seriál)
V covidové době ovládli finanční trh lichváři a těžili z úpadku drobného podnikání. Seriál to podává v drsném i mírně zábavném pohledu. Jsou zde zdánlivě nekompaktní linie. Lichvářské gangy coby novodobá mafie a dva naivní boxerští mladíci, kteří umí žít jen poctivý život, místy až dětinský. A přesto to dohromady funguje. Je to tedy trochu jiné, než jen nekompromisní korejské mlátičky. Celkově mě tato kombinace překvapila a rychle jsem si na ni zvyknul. Úvod je pozvolný a gradace je pak vzestupná a nepřestávající. Zajímavé je, že zde nepoužívali střelné zbraně. Jen ruce, nohy, nože, případně železné tyče. A hlavní záporák byl celou dobu na přes držku.
Zpověď hochštaplera Felixe Krulla (2021)
Hodnocení mám na hraně 3/4. Nečekaně dívatelné retro od Němců. I když jen pro ten moment. 69%
Baletka (2023)
Není to špatné, ale čekal jsem od Korejců víc. Drsnou bodyguardku si představuji jinak a vzpomínkové pasáže na kamarádku byly dost "holčičí" a k danému tématu se zrovna v tomto podání nehodily. Jako jednohubka to neuškodilo, ale stejně jsem měl z celkového dojmu trochu divné pocity.
Přízraky v Benátkách (2023)
Trochu jsem měl obavy z díla, které mělo být jiné, než předchozí dva detektivní filmy. Uff. Bylo to jiné a to jiné bylo parádní. Žádné přešlapování, děj se posouval s lehkým napětím a potemnělou atmosférou pořád dopředu. To, že se vše odehrává ve starém baráku, nemělo vliv ani na konverzace, které nebyly nudné, ani zaskakující za vyplnění stopáže. S málem se tentokrát udělalo hodně. A navíc, já miluji Benátky.
Meg 2: Příkop (2023)
Béčkovější a uslintanější než jednička. Dějově je tam toho moc, tak nějak za každou cenu, ale provedení hrozné. Tvůrci asi ve střižnách po celém světě pozametali odpadky po žraločích filmech a tady to naplácali dohromady. Logiku u akčních filmů z větší části odpouštím, ale tady to hodně bolelo. A zařadit do příběhu holčičku se šikmými očičky, která jede rovnocenně s dospělými?
Medvěd na koksu (2023)
Do kina bych na to nešel, ale na obrazovce to bylo docela zábavné Kromě humoru tu byly i hororové prvky. 65%.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
V první řadě bylo zklamáno mé očekávání. A může za to trailer. Který je klamavý. Je v něm několik ukázek, které nepatří do přímého děje, ale jsou to jen krátké vzpomínky. Takže ty bombastické akce prostě proběhly někdy dřív mimo film. Tak doopravdy je film hlavně pohádka. S dobrými postavami, pěkným vizuálem a hodně odlehčovaná humorem. Zábavné, ale už nemusím litovat, že jsem to nestihnul v kině. 70%.
Píseň banditů (2023) (seriál)
Na první pohled žlutý western. Ale je to něco víc. Ukázka byla trochu zavádějící, takže první dvě epizody jsem byl na polovičním hodnocení, ale s pocitem dobře, že je se na co dívat. Dál už to byl plnohodnotný film s napětím a zvraty. Zajímavý je i podklad děje, zasazený do japonské invaze do Koree. 90%.