Recenze (53)
Konečně s tebou (2020)
Film jen pro skalní příznivce Craiga a jeho skotský humor.
Přes prsty (2019)
Jednu hvězdu za "Langoše", který zraje jako víno a druhou za krásnou Sambu v kapkách deště. Asi už holt stárnu :-)
Papírový dům (Netflix verze) - Série 3 (2019) (série)
Opět nesnesitelná "drama queen" Tokio, její věrný zastydlý puberťák Rio, Palermo, který chce být Berlínem další řady a těžce pokulhává, osina v zadeli "hrdina" Arturo, inspektorka všemu najednou udivená Raquel... Prostě tohle za mě už vůbec nefunguje a k nastavené laťce se tato série ani zdaleka nepřiblížila. Bohužel, ač nerada #Bella Ciao
Někdo skvělý (2019)
Úžasný soundtrack.
Cape Wrath (2007) (seriál)
Tak tohle se tedy "Showtime" opravdu nepovedlo.
John Wick (2014)
Já bláhová jsem tááák doufala... Jack Traven + Neo (protřepat! nemíchat!) = John Wick. Oh Keanu, my Keanu... tak třeba příště...
Interstellar (2014)
"I saw George Clooney float by in space right after a long dialog about gravity."
Ain't Them Bodies Saints (2013)
Mě tedy, bohužel, právě nejvíc vadily ty "uchvacující vizuální kvality", které mi hodně zkazily celkový dojem z filmu. Nemám nic proti záběrům rozbřesku či stmívání, ale aby se víc než 75% děje odehrávalo za tmy či velmi chabého světla lamp... Já si tu snahu o vizuální hru na světlo/stín představuju trošku jinak.
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Vize Alana Balla + upíří bloodbath se pro mě do čtvrté série rovnalo naprostému "čtyřhvězdičkovému" nadšení.... zbytek už je, bohužel, jen obrovským zklamáním....proto nakonec jen ty 3* Jaká škoda, každopádně díky za "objevení" Alexandera Skarsgårda!
Chirurgové (2005) (seriál)
Do osmé série bych tu napsala: Je to naprosto skvělý seriál z lékařského prostředí, který vás prostě rozseká na kousky. Po osmé sérii: Je převelice smutné sledovat přeměnu do té doby, tak "vytuněného" seriálu na Ordinaci.... prostě "dokud kráva dojí".... (P.S.: z pěti * jsem šla na čtyři, ale po shlédnutí destáté série to snad raději vypnu než jít na tři *)