Recenze (8)
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Vazne koukame vsichni na ten samy seros? Co to jako bylo? Tohle melo byt v 5ti minutach. Od zacatku predvidatelna kazda minuta. Skoda casu.
Ledová archa (2013)
Jedna * Tilde! Tahle zenska muze zahrat fakt vsechno! Jedno z nejhorsich postapo co jsem videla! Nejtezsi to je dokoukat!
Sněhulák (2017)
S knihou to nema nic moc spolecneho! Mozna par jmen a snehulaka, ale i ten je v knize popsan jinak!!!!
Fantom Amsterdamu (1988)
Ja jsem se fakt bavila!!!
To (2017)
Uzasna kamera, hudba a vyprava!!! Jeden z nejlepe natocenych hororu. Chvili se ocitnes v romantickem malomeste, chvili se smejes a pak prijde IT. Super film!!!
Hra o smrti (2002)
Mysteriozni na celem filmu bylo, ze jsme to dokoukali az do konce! 3* za herecke vykony. Urcite tomu slo dat vic stavy, napeti a zminovane mysterioznosti a ubrat napr. pani co vykrikovala z davu a knourala...ze by to byl komparz, ten ale pri hre nepotrebovali...
Ant-Man (2015)
4* za 3D zpracovani, reklamu na vlacka Toma a nevybrakovane napady..dobra Marvelovska komedie.
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
4* za zpracovani -1* za dej. Skoda ze to nemelo hlavu ani patu. Ovsem zpracovani, postapo krajina skvele....a vsichni virem nakazeni k pomazleni...