Recenze (692)
Pět mrtvých psů (2016) (seriál)
Prozatím vypínám po prvním dílu (proto ta jedna hvězda, jinak by svítil odpad) :D duo Hřebejk +Jarchovský, to je j Pat a Mat, jen s kamerou a klapkou.
Modré stíny (2016) (seriál)
Tak nějak to dopadne, když někdo čučí na současnou severskou krimi tvrobu, zná Poirota a pak se rozhodne pro český eintopf. ... jarchovský forever :)
Vodník (2019) (seriál)
Jarchovský v plné polním :) Námět seversky zajímavý, scénář odráží kvality autora no a režisér se asi hodně snažil. Některé pasáže jsou perfektní, jiné trpí esencí blbosti. ... Nemyslím si, že je serie špatně natočené, nebo zahraná, je blbě napsaná.
Démon (2015)
Interpretovat alegorického Démona doslovně chce velkou míru omezenosti....
Bohemian Rhapsody (2018)
Slizem naplněný ranec pro posluchače impulsu i Evropy 2 ... Oscar pro chcípáka, co se snaží být jako Freddie, plně prezentuje kýčovitost výdělečného pozlátka. Hlavně, že herci tak nějak vypadají podobně se svými pravzory. Nejmarkantněji je umělost patrná právě na live Aid. Ach jo ... potenciál v řiti, ale co už.
Svědek obžaloby (2016) (TV film)
No, je to vlastně taková klasická Agátha :) ..., ale dobré a poctivé řemeslo.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Rowlingová je primárně špatná spisovatelka, baba co má dost fantasie na vyprávění příběhů dětem před spaním, míň spisovatelského nadání. Na mnoha místech knih je špatnou rutinérkou, převážně kombinující běžná narativní klišé, ale zase s darem napsat "akci" (závěr knižního Ohnivého poháru to jasně dokazuje) a prací s rozkrýváním minulosti postav. Rozkrývání někdy funguje víc, jindy míň, ale doplňuje v posledních dílech knižní série unilý potterovský svět o doslovné, ale zajímavé příběhy. A tady je kámen úrazu druhých Zvířátek: popír toho snese víc než polaroid. Jasně, příběh tvoří klišé a vaťák, autorčina snaha říct minimum z mála, co si namyslela. Ale problémy na úrovní diskurzu se daly eliminovat poradcem :) . SPOILER: LOL závěr s Brumbálovým bratrem byl forever...
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Pravděpodobně končím s definitivní platností po sedmém dílu ...´První tři díly jsou OK, od čtvrtého serie nabere obávaný směr a pak to je jen anál a rektum.
Legenda o Kolovratovi (2017)
Vcelku příjemně natočená akční blbina z ruského středověku s lehce zženštělým Mongolem :)
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Recyklát z blockbusterových klišé