Recenze (691)
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Pravděpodobně končím s definitivní platností po sedmém dílu ...´První tři díly jsou OK, od čtvrtého serie nabere obávaný směr a pak to je jen anál a rektum.
Most - Série 4 (2018) (série)
Když jsem ve třetím díle řekl ze srandy "Vrah je k...l", tak jsem tak nějak netušil, že budu mít pravdu. ...
Bourneovo ultimátum (2007)
A máme to tady: hajzl a v něm až po uši. Vražda hozená na Bourna, Bourne běží, padouši chystaj léčku, Bourne ji odhaluje a vyvázne, padouši začínají chystat znovu a Bourne opět válcuje jejich pikle. To je, co? Narativní a dramaturgická invence? Koulema se žena adrenalín až k análu. Ty brďo, to je hustý akční nářez.
V Bruggách (2008)
Když vypustíme Bruggy, a nějaký to hláškování, tak zůstane celkem hloupý film.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Ty vole, ty krávo, ty divochu, vona se přeřízla... A ano, nikdy jsem nebyl dospívající dívkou v USA.
Predestination (2014)
Celý film se dá vystihnout slovy: Jak jsem omrdal sám sebe a pak jsem se zabil ...
Habermannův mlýn (2010)
Herz definitivně režisérsky vyhořel a představil pokus o áčkovou televizní jízdu.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Absolutně zmrvený potenciál.... škoda se dál rozepisovat.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
To je filmařský zmetek.... Chtěl jsme dát za tři, ale hovno; vola ze mě nikdo dělat nebude....
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Oproti předchozím dvěma dílům nehorázný, ukecaný, patetizující shit bez nadhledu s příšernou režíí adebilním scénářem. Sly, to ses teda vyznamenal.