Recenze (692)
Vodník (2019) (seriál)
Jarchovský v plné polním :) Námět seversky zajímavý, scénář odráží kvality autora no a režisér se asi hodně snažil. Některé pasáže jsou perfektní, jiné trpí esencí blbosti. ... Nemyslím si, že je serie špatně natočené, nebo zahraná, je blbě napsaná.
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Pravděpodobně končím s definitivní platností po sedmém dílu ...´První tři díly jsou OK, od čtvrtého serie nabere obávaný směr a pak to je jen anál a rektum.
Most - Série 4 (2018) (série)
Když jsem ve třetím díle řekl ze srandy "Vrah je k...l", tak jsem tak nějak netušil, že budu mít pravdu. ...
Bourneovo ultimátum (2007)
A máme to tady: hajzl a v něm až po uši. Vražda hozená na Bourna, Bourne běží, padouši chystaj léčku, Bourne ji odhaluje a vyvázne, padouši začínají chystat znovu a Bourne opět válcuje jejich pikle. To je, co? Narativní a dramaturgická invence? Koulema se žena adrenalín až k análu. Ty brďo, to je hustý akční nářez.
V Bruggách (2008)
Když vypustíme Bruggy, a nějaký to hláškování, tak zůstane celkem hloupý film.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Ty vole, ty krávo, ty divochu, vona se přeřízla... A ano, nikdy jsem nebyl dospívající dívkou v USA.
Predestination (2014)
Celý film se dá vystihnout slovy: Jak jsem omrdal sám sebe a pak jsem se zabil ...
Habermannův mlýn (2010)
Herz definitivně režisérsky vyhořel a představil pokus o áčkovou televizní jízdu.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Absolutně zmrvený potenciál.... škoda se dál rozepisovat.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
To je filmařský zmetek.... Chtěl jsme dát za tři, ale hovno; vola ze mě nikdo dělat nebude....