Recenze (692)
Katyň (2007)
O režimech, lidech a lžích i pravdách. Děkuji, pane Wajdo.
Memento (2000)
Jediný dobrý film k zamyšlení, který zatím Nolan natočil (9.8.2010)
Excalibur (1981)
Pohled na koláč je jako pohled do budoucnosti, dokud neochutnáš nevíš co tě čeká, a pak je samozřejmě pozdě.
Raz, dva, tři (1961)
Zesměšnit Západ, zesměšnit Východ, ale Coca Cola přižije navěky. Kumulace geniálních hlášek na malém prostoru. Komedie, která si nebere servítky s níkým a s ničím. Snad nejinteligentnější satira spolu s Divnovláskou na nelichotivé období našich evropských dějin.
Smrt panen (1999)
Život je krásný, tajemný, neuchopitelný a jedinečný ve své pomíjivosti a výjimečnosti.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
O lidech zmítaných dobou, o životě a o ceně života, o obětech, o nás, ale ne o hrdinech
Meč Židů (1986) (TV film)
Jasných, nediskutabilních pět. Skvělé herecké výkony; kritika všech; nejsou hrdinové a vítězové, jen oběti. S obětí a vlastenců stvoříme vrahy, pak, až je zkončí jejich potřeba - odkopneme je. Kdo je skutečný hrdina a kdo je skutečně v právu? Mimořádný snímek, kterému se Spielberg snažil přblížit.
Vymítač ďábla (1973)
Zlo v civilním prostředí, všude a zároveň nikde. Výtečný psychologický horror bez typicky horrorových atributů(dům u hřbitova apod.)
Pterodaktyl (2005)
Famózní
Zodiac (2007)
Bravo