Recenze (45)
Premiér (2019) (seriál)
To už je ta prezidentská kampaň?
TPB AFK - Příběh the pirate bay (2013)
Strhující dokument. Pro mne citovka - jsem člen České pirátské strany a film jsem jednou promítal v červnu 2013 na festivalu svobodných filmů v Žatci a jednou budu tamtéž ještě promítat v září 2013 podruhé. TPB! Díky za titulky příznivci českých Pirátů tnf ;)
Rallye smrti 2 (2010)
Neviděl jsem žádný jiný díl a musím říct, že se jedná o průměrnou podívanou plnou sexy koček, nadřených vězňů a rychlých aut.
Konfident (2011)
Nevím, co proti tomuto filmu všichni mají, ale mně to přijde jako smutný příběh smutné doby v zajímavém pojetí, kdo kde na koho práskal.
Náhradníci (2000)
Očekával jsem něco na způsob novější Trestné lavice a jiných podobných ztřeštěností, ale opak byl pravdou a vcelku dívatelnou.
Do vesmíru se Stephenem Hawkingem (2010) (seriál)
Konečně mi někdo pořádně vysvětlil jak je to s tím cestováním v čase a jak vlastně doopravdy vznikl ten náš vesmír ...a mimozemské civilizace si přeberte jak chcete.
Šmoulové (2011)
Tvůrci si vymysleli vcelku průměrný příběh s nečekaným šmoulovatým koncem, ale jelikož pěkně zakomponovali šmoulí výrazy do našeho "newyorkského" světa, nebudu hodnotit příliš objektivně a přilepším jim...
Připoutejte se, prosím! (1980)
Pomalý a nevtipný začátek graduje ve strhující závěr filmu.
Pevnost Boyard (1998) (pořad)
už to není jako, když jsem byl malý kluk, ale stále je to hlavně a přeci Pevnost Boyard!
Kmotr (1972)
Není lepšího filmu. Je to kult, je to vrchol filmařského umění.