Recenze (283)
Jak se krotí krokodýli (2006)
Naprosto odporny snimek. Nutno rict, ze to bylo videno v autobuse 2x za sebou, cestou na lyze a uz nikdy busem nikam nepojedu, s prisernym prskajicim zvukem, brutalne nahlas, takze se u toho nedalo chrapat. Ridic asi tez zachrapal a nechal to bezet, "ten idiot" 2x za sebou. Ke snimku. Vetsi curakovina se jen tak nevidi. Pribeh naprosto otresny, plny nesympatickych postav, debilnich scen a chovani jedincu pripominalo spise projevy po lobotomii nez herectvi. Otresny zazitek. Jestli jsem dal odpad snimkum jako http://www.csfd.cz/film/30525-python/ ze srdce se omlouvam, protoze tam byla aspon nejaka akce a z 4 lahvacema se to dalo prezit. Toto ne, i kdyz sem behem filmu prelousknul 8kusu Gambace....... Naprosta tragedie. 1% za to, ze jsem to dodival a nepozadoval po cestovce vraceni penez za psychicke tyrani. Protoze TOTO NELZE!!!!!!!!
Chata v horách (2012)
No, to zas bylo dilo... Cekal sem nadprumernej teenhoror, ale dostal jsem neco necekaneho. Pustil jsem si to s tim, ze jsem vubec nevedel o cem to je... A byl jsem prekvapen. Poslednich 30 minut to byla gore onanie, ale na 5* to tentokrat nebude....... 80%
Total Recall (2012)
Slusne podareny vizual, komu se libil original, tomu se bude libit i tenhle. Dej dosti podobny, efekty super, navaznost na original film taky, ale chybel mi tam Kuato. :D Kinozazitek 4*.
Méďa (2012)
Nechapu histerii..... Tuctovy snimek s nehoraznou romantickou sracka zaplatkou, nastesti to zachranuje Medved a jeho fory. Ackoliv jsem se doslechl, ze film je nechutnej, sprostej a plnej sexu od zacatku do konce, tesil jsem se, nakonec jsem dostal 3 fory na teto urovni, jinak nic extra. Jak muze NEKDO RICT ZE TO BYLO NECHUTNY A SPROSTY? Lidi jsou opravdu hovada. Film byl dobrej, znova si ho nepustim, maximalne bych do toho sel jen kvuli tem par forum...... Kinozazitek 3*, doma bych byl asi mirne rozladen.......
Tetovaný (1968)
S Posetilost Mocnych nejlepsi Funesuv film. "Zastavte mi tamhle u toho lesiku." "Chcete volat?" "Ne, jen......" "To zasadne nedelam" Pane Pele........:D
Pošetilost mocných (1971)
Nejlepsi film Funese....... U jsem hov idel tolikrat, ze si pamatuju cele dialogy :D "Uz jasaji", "tak jasaji, mel jsem jim ulozit vetsi dan, tak" .......komedie vsech komedii......
Temný rytíř povstal (2012)
Jeden z nejlepsich filmu posledni doby. Velice a prijemne me prekvapilo, ze Nolan nijak neodbocil od predchozich dilu a herci tez zustali stejni. To jeste umocnuje zazitek. No prez pomaly rozjezd stejne za 5*. Ten konec me dostal. Naprosto dokonaly. Spolu s Avengers a Prometheus pro me urcite film roku. Nutno videt.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Dovolím si tvrdit.....nejlepší válečný film, co sem viděl a nebylo jich málo.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Tak hele, predne nemam rad upiri filmy a uz vubec nemam rad historicke snimky. Ale tohle se mi libilo. Akce fajn, pribeh taky a libilo se mi zakomponovani historickych udalosti do filmu. Dokonce me to donutio podivat se na zacatku filmu na wikipedii, jestli ta slecna byla skutecne jeho zena a taky jsem se dozveel, ze pracoval v obchode. Za me 3* ale za kinozazitek 4*
Prometheus (2012)
Prominte, ale kdo z Vas da 3* a min, to asi nema v hlave v poradku. Proc na to do toho kina lezete? Film byl jednoduse perfektni, nechapu negativni komentare a nizke hodnoceni. Uz jste asi lidi zapomeli na Alien, Aliens.....?Ze? Ze spousty komentaru zde bych blil, jelikoz to, co se vam nelibilo na Prometheovi je uplne stejne v Alien a Aliens. Ja na to sel jako na Prequel Vetrelce a byl jsem nadseny. Spojitost s Alienem samozrejme je obrovska...... Skoda par nevysvetlenych udalosti, ale to je ve spouste snimku, takze si to muzeme alespon domyslet. Videno v Multaku bez 3D 95%