Recenze (689)
Sebevražedný oddíl (2021)
v dobe covidovo-serialovej sa stale este najde priestor na dobry film. to je dobre.
Ash vs Evil Dead - Tales from the Rift (2018) (epizoda)
trochu mi unikol zmysel sebevrazednych akcii v podani kelly a typka, co vliezol do "tunela", ale tu si asi treba uzivat masaker a nie absenciu logiky v konani podaktorych protagonistov.
Loki - Pro tok času. Vždycky. (2021) (epizoda)
preco musia byt zaporaci marvelu tak neznesitelne nahovno?
Ash vs Evil Dead - Booth Three (2018) (epizoda)
opat raz dokonala prasarna. :)
Ash vs Evil Dead - Family (2018) (epizoda)
tento serial jednoducho nesklame v ziadnom dieli. :)
Black Widow (2021)
v podstate to bolo cosi ako sex v meste. len s akciou a bez sexu. slepacie dialogy miestami privolavali tuzbu po kome. uz som cakal, kedy sa tema zvrtne na kabelky, lesky na pery a laky na nechty. co vlastne ani neslo, kedze film tocila uvedomela feministicka reziserka a v takom emancipovane zeny nepotrebuju holt ani len maternicu. pribeh v celku picovina, zaporak random evil guy. co chlap, to bud zmrd alebo na smiech. hodnotenie by slo o dost nizsie, nebyt sympatickych hereckych vykonov a kvalitnej volby hercov. bez nich by bola black widow instantna ceckova sracka. tri hviezdicky s odrenymi usami a respektom k scarlett a marvelu.
Loki - Lamentis (2021) (epizoda)
vsetko je v podstate ok az na jednu drobnost. chemia medzi loki 1 a loki 2 neexistuje. ani nemoze, aj keby sa dialo cokolvek a napatie by trhalo zily. dejova zapletka s vlastnym alter egom je cosi ako masturbacia pred zrkadlom, ked sa po vyvrcholeni spytate sameho seba, ci ste boli dobri.
Loki - Velké poslání (2021) (epizoda)
chcel som tomu dat 5 hviezd, lebo je to ozaj dobre - uzasny tom, skvele dialogy, sympaticka zapletka... ale prezradenie hlavneho zaporaka hned v uvode je tak strasne na picu.
Černé zrcadlo - Rachel, Jack a Ashley Too (2019) (epizoda)
bavil som sa skvostne. :D
Flintstoneovi (1960) (seriál)
tiez mi tento serial nesadol. iritoval ma od detstva.