Recenze (625)
Hlad (1983)
28 let po jsem našel, viděl a byl spokojenej, úvodní sekvence s Bauhaus a opicí je inspirující, obrazy světla a stínu malebné, střih pettingující, hudba edukativní, tři hlavní hrdinové k pomilování, jenže ke konci se nám to nějak rozdrobilo a k výronu nedošlo.
Fighter (2010)
Víceméně **** za Balea, čímž si konečně vykoledoval vstup do mé síně slávy, že mu to ale trvalo.
Gorillaz: Live in Manchester (2006) (koncert)
To je pecka. Nejzáživnější koncert tohoto roku !
Zabíjačka (1999) (TV film)
Excellent !
Wallander (2008) (seriál)
Nesmírně lidské, depresivní a celkově dobře provedené. 3 díl 1 série je hodně depresivní. jak odlišné od ostatní produkce. těším na druhou serii. Druhá série též vynikající.
Okresní přebor (2010) (seriál)
mega zrcadlo !
Srbský film (2010)
Asi nejzajímavější film o snuffu co jsem viděl. Je vidět, že ho netočila západní produkce, neboť co si dovolil režisér ztvárnit je až neuvěřitelné. Většímu počtu hvězdiček bránilo pouze místy nevěrohodnost.
Hačikó - příběh psa (2009)
Tak tohle bylo vážně zklamání, film se potácí od nikad nikam, nebýt silného příběhu, sympatického plemene a dobré práce psích vodičů stálo by to úplně za hovno.
Americký zločin (2007)
pomalé reportérsky-dokumentárně-sadistické down tempo mi nedovolilo sledovat děj tak jak jej nabídl režisér a udělal jsem si vlastní sestřih, já tyhle neodvratné události nemůžu, je to jak sen, kdy víte jak to dopadne a nemůžete tomu zabránit, herecky a stylisticky dobré
Mladí rebelové (2008)
já bych tam tak moc chtěl vyrůstat