Recenze (622)
Pád Třetí říše (2004)
Z mého pohledu to chtělo více dokumentární střih a pohled kamery. Bruno Ganz byl velmi dobrý.
Kokain (2001)
Nebýt výkonu Johna Deepa tak bych ubral, ale on je tak bezprostřední, že mu člověk každou roli věří.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Prosím vraťte nám Dívku na koštěti.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Dvě hvězdičky za to že se obraza efekty od prvního dílu tak krásně zlepšily. Bohužel děj a výkony herců zůstaly stejné. Účast Gary Oldmana je doufám jen příležitostné finanční vylepšení.
Alpha Dog (2006)
Jo docela se mě to líbilo. Zvláště dobré bylo vykreslení klíčové scény v poušti. Jinak jsem moc nepochopil reportérské výlety do budoucnosti ve kterých měla Sharon Stone vydařený make-up.
Nesvatbovi (2005)
Film jsem byl donucen shlédnout po cestě autobusem z hor. Byl jsem odpočatý takže jsem ani nemohl usnout. Asi bych dal i odpad, ale dokážu si představit, že existují i horší filmy, tak si tu rezervu ještě schovávám. Asi jsem divnej, ale překvapuje mě ta celkem pozitivní kritika ostatních a účast Ch.Walkena na tomto filmu.
Jako malé děti (2006)
Po delší době mohu dát plný počet. Srovatelné s Crash nebo Magnoliií. Příkladný psychologický rozbor postav.
Bílé peklo (2001)
Čekal jsem o tohoto díla mnohem více, např. nějaké shrnutí fakt či výraznější scénu o přežití a tak zbylo pouze u vykreslení, že Gulagy byly stejně kruté jako koncetráky.
Vzorec pro vraždu (2002)
Celou dobu jsem si myslel, že to nemůže být tak jednoduché, ale nakonec bylo..
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Ale jo, odychnout, zasmát se.