Recenze (705)
Hvězdná brána (1997) (seriál)
No dnes už kultovní seriál. Rozhodně lepší než ty nové díly.
MacGyver (1985) (seriál)
Nostalgie."Teď potřebuju čas na položení rozbušky. Pořádná naběračka sádla bude startér..." :D :D :D Je to tak idiotské až je to zábavné.
Kozoroh 1 (1977)
No na žačátek musim napsat že sem už dlouho neměl tak divnej pocit při sledování filmu jako o tohodle. Nejde o to že by byl film špatnej - je vynikající, jde o to že vám film dost realistickym dojmem ukáže co se dá s lidma udělat pomocí jedné kamery umístěné na fiktivním marsu. Při sledování sem si tak řikal "Byl Armstrong vůbec na měsíci?" Takhle bych mohl pokračovat dál ale na co, film je suprovej a ty 2 hodiny utečou jak voda. Potěší i Telly Savalas malou rolí pilota :)
Dvaadvacítka (1998) (pořad)
Geniální :D Druhá soda.
Úplné bezvětří (1989)
Vynikající.
Goldfinger (1964)
Kultovní bondovka i když možná dost krátká.
Daniel Landa - Večer s písní Karla Kryla pro Český národ (2004) (koncert)
No tak nebyla to Vltava Tour ani Bouře ale i tak *****
Daniel Landa - Vltava Tour 2003 (2003) (koncert)
Opět dokonalej Landa,opět dokonalé PRAVDIVÉ texty. Nejde dám míň jak *****
Daniel Landa - Bouře (2006) (koncert)
Mám ho rád a navíc koncert byl super.
Proč? (1987)
Vynikající.