Recenze (206)
X-Men: Dark Phoenix (2019)
O hodně velký kus lepší vizuelně i dějově než Apocalipse. Příjemné efekty. Citlivě doplněno o dobrou hudbu, vedle sesterských Avengers je to však pořád trochu 'second class'.
Watchmen - This Extraordinary Being (2019) (epizoda)
Zatím top díl. A všechno do sebe zapadá jak zadek na hrnec .....
Ledové království II (2019)
Za mne top of the pop. Těšila jsem se na to víc jak moje děti. Dojemné, mystické s nápadem na epic journey. Za mě F1 + F 2 to nejlepší od Disney. Konec se trochu nabízel,.ale o tom přeci pohádky jsou.
Watchmen - Je léto a dochází nám led (2019) (epizoda)
Věřím, že se to ještě rozzáří. Trochu těžkopádný začátek a změť informací, však jádro stojí za to. Viděli jsme soví vznášedlo z originálu, rohrschachovu masku i klasický barevný podpis.
Úniková hra (2019)
Věřím, že nejsem jediná, kdo to vidí jako spojení Saw a Kostky 😏 není to úplně zlé, trochu prvoplánové, nicméně obsazení charismatické 👍
Nenávist, kterou jsi probudil (2018)
Poselství 2Paca prostupuje celý film, jeho tvorba byla o pravdě a dodnes inspiruje milióny černých po celém světě. Otázka bílých a černých je v podstatě neřešitelná, protože bílý se snaží napodobovat styl černých, nosí stejné vychytávky, mluví slangem, černí zas nepustí bílé mezi sebe, začarovaný kruh, ze kterého vychází tenhle skvělý námět. I sám 2Pac zemřel kulkou konkurenčního rapera. A pak musím zmínit mladého Smitha v roli Khalila, ten byl prostě fakt krásný a herec má před sebou velkou budoucnost.
Kouzelná Beruška a Černý kocour (2015) (seriál)
Francouzské, barevné, proč ne. Dcera to hltá.
Vdovy (2018)
Dávám 4 díky Neesonovi a Rodrigese, oba mí oblíbení.
Ke stolu, děti! (2013) (seriál)
Přiznám se. jsou tam věci, které ani dospělý neví 😍
Sedmilhářky - Chci vědět (2019) (epizoda)
Tak nějak doufám v další sezónu .....