Recenze (446)
Abeceda (1969) (studentský film)
Rad bych napsal, ze to bylo uzasne a zajimave, ale nechci lhat...
Adamova jablka (2005)
Pravděpodobně ten nejbizarnější a nejodpornější pozitivní film, jaký jsem kdy viděl.
Aftermath (1994)
Stacilo videt jednou. Ocenuju technicke kvality, ale to je tak vsechno.
Agatha Christie's Poirot - Viděla jsem vraždu (2010) (epizoda)
Snip-snap-dragon... veru pusobive. Atmosferu tohoto dilu muze vetsina soucasne horrorove produkce zavidet.
Agenti dementi (2003)
Přestylizovaná hovadina, která mne ale překvapivě bavila.
Alenka v říši divů (2010)
První film, který ve mne vyvolal skoro dvouhodinový pocit, že budu zvracet... ale nějaké kvality se mu upřít nedají, takže ty dvě mu dám...
Aligátor II (1991)
Komická céna s aligátorem a dynamitem stála za to, zbytek stál za něco jiného :(
Aljaška v plamenech (1994)
Pár dobrých scén, pár špatných scén, celkem nuda. Ani dobrý ekofilm, ani dobrá akčňárna a vlastně celkově nic moc...
Amazing Spider-Man (2012)
Film jsem poprvé viděl v kině a byl z něj nekriticky nadšený, ale při druhém shlédnutí o 9 let zpátky už to taková sláva není. Příběh je místy roztomile stupidní a místy pouze extrémně otravně stupidní, ale naštěstí hlavní pozitiva leží jinde. Herecké obsazení dost věcí zachraňuje, Andrew je jako Peter Parker sympatickej ňouma, Emma sexy jak sviňa a Rhys je fajn v civilní doktorské poloze i jako agresivní přerostlá digitální ještěrka. Ale největším kladem je vizuální stránka. Kamera kouzlí každou minutou, digitální triky jsou uvěřitelné a některé záběry bych si klidně vytisknul a vylepil na stěnu. Jak by řekl strýček Ben, s velkými očekáváními přichází i velká zklamání, naštěstí první Amazing Spider-man to ustál slušně.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Čekal jsem to teda o dost horší... Od prvního dílu ubylo docela dost stupidity (jasně, furt je to pakárna, ale s vyšším stupněm snesitelnosti), místo toho se dostavilo víc nevyrovnané tempo, které často šlape na brzdu a mění dynamickou podívanou na unavené sledování spícího lenochoda. Ale digihrátky jsou pořád solidní, kamera stále provádí sexy přelety a maluje traileruhodné scenérie a mnohem víc se teď projevuje soundtrack, který třeba v prvních scénách s Elektrem dělá moc dobré věci! Takže já si celkem rochnil a vlastně tuhle Garfieldovskou éru považuju za solidní nadprůměr.