Recenze (158)
Vzpoura strojů (2009)
dostat to do ruky nějake reziserske eso tak by z toho byl docela kvalitní film. škoda .
Musíme si pomáhat (2000)
Našli jsme doma zapomenutzé DVD, tak jsme si ho pustli místo koukání na hokej. Oba s manželkou jsme byly nadšeni výkony ale i humorem který ve filmu byl. Nebo spíše nám to v dnešní době přijde humorné ale v té době jim šlo opravdu o životy. Skvěle natočené a skvělé herecké výkony
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Ani top ani odpad. Je vidět že i Kohák umí zahrát nějakou roli. Někomu se bude líbit jiný film určitě pohaní. Za mě tak 50 procent
Díra u Hanušovic (2014)
Koukal jsem na to asi hodinu když jsem čekal jak to dopadne ale nedalo se na to koukat až do konce. Jeden y nejslabších českých filmů jaké jsem kdy viděl.
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Tak přemýšlím že je štěstí, že je pohádka barevná. V černobílém provedení by to asi ztratilo tu správnou jiskru. Prostě česká a nejen vánoční klasika :o)
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Takových filmů by mělo být víc. Fantastika, humor, kouzla a skvělý český dabing. Já a celá naše rodina takové folmy milujeme. Určitě všem doporučuji :o)
Neviditelní (2014) (seriál)
Hodně otevřený konec. Už se těšíme celá rodina, že se natočí pokračování. Komedie, fantasy, krimi, zkrátka zápletka jak má být a bavili jusme se u toho celá rodina.
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Vydrželi jsme celej film ale měli jsme doma z toho rozpolcene názory. Jedněm se to líbilo, druhým nikoliv. Proto hodnotím zlatou střední cestou
Polda (2016) (seriál)
Nám s manželkou se seriál docela líbí. Hodnej a zlej. Chytřejší a blbější. Něco nového v českých kriminálkách.
Ženy v pokušení (2010)
Skvělá komedie ve které excelují všichni hlavní hrdinové. Nejlepší scéna je asi na pohřbu. Kdo má rád české komedie a filmy režiséra Vejdelka, tak určitě doporučuji :-)