Recenze (1 322)
Děti kung-fu 2: Šťastné děti - Boj proti černému zabijáku (1986)
40% - komentář 20ti slovy: 1.díl "dominoval" vtipem a příběhem a tady chybělo všechno. 15 minut skákaní v ložnici, 25 minut blbinek ve škole a zbytek parodie "Krvavého sportu".
Most do země Terabithia (2007)
50% - komentář 20ti slovy: První půlhodinka = hezká pohádka pro děti s velkou fantazií...Zbytek = nudná "lávstory" ze základky, bez nějakého výrazného posunu v ději.
Vinnetou a míšenka Apanači (1966)
25% - komentář 20ti slovy: Dialogy, scénář a vlastně všechno ostatní...velké špatné. Místy mi to připadalo jako nějaká parodie mixována s dobovou telenovelou...trapné až vtipné.
Mystery Men (1999)
25% - komentář 20ti slovy: Nápad dobrý...přitroublá skupinka superhrdinů s hvězdným obsazením, ale po 30 minutách hotovo...zbytek dloooouhý a prázdný balast. Sestříhat, zkrátit a šlo by to.
Vinnetou - Rudý gentleman (1964)
80% - komentář 20ti slovy: Jednoznačně lepší než předchozí díly. Akce, napětí, přestřelky, "zvraty", drsný záporák a konečně pořádný scénář, bez zbytečného balastu, který dával smysl.
Nákaza (2011)
50% - komentář 20ti slovy: Viděno v roce 2011 = 45%. Viděno v roce 2020 = 60%. Ikdyž v dnešní době "zajímavé", tak druhá polovina neměla tu razanci a vše šlo do prázdna.
Avengers: Endgame (2019)
90% - komentář 20ti slovy: !Dokonalé! završení (až moc dlouhé) série...ikdyž to cestovaní časem...mno dejme tomu. Finální bitva top! "I'M IRONMAN" -10% za smutný konec.
Deadpool 2 (2018)
85% - komentář 20ti slovy: Daleko lepší jak jednička. Svižnější, vtipnější, akčnější, skvělejší hudba, více hlášek a snad žádné prázdné místa. 5 minutový "iksfors" tým = pecka! :D
Avengers: Infinity War (2018)
100% - komentář 20ti slovy: Skvělé efekty, úžasná atmosféra, různorodé dějové linky a epické bitvy. Nejsem fanda "evendžrů", ale tohle bylo dokonalé. A "konec"? Dechberoucí.
Podfukářky (2019)
60% - komentář 20ti slovy: Zápletka taková jednodušší a bez šťávy, ale jinak to je celkem slušná komedie, plná vtipných scének v čele s ujetou Rebel Wilson.