Recenze (1 322)
Earth: Den na zázračné planetě (2017)
70% - komentář 20ti slovy: Dokument s "nulovou" informativní hodnotou. Záběry nádherné, zvířátka krásné a i zábavné, ale člověk se pořádně nic nedozví. Na 60TB dat celkem slabota.
matka! (2017)
100% - komentář 20ti slovy: Stupňující, NEPŘÍJEMNÁ atmosféra! Úžasná kamera! Jennifer Lawrence! Gradace všeho a ten závěr! Po přečtení "vysvětlení", viděno znovu! Opravdu silný zážitek a smekám!
Emoji ve filmu (2017)
30% - komentář 20ti slovy: U animáku musí být vtip a pořádný scénář. Tady nebylo nic. Nuda, skoro až trapné a animace mi nesedla. Taková rádoby "IN" patlanina.
Rallye smrti 4: Anarchie (2018)
35% - komentář 20ti slovy: Do čtveřice to stejné a přesto nejhorší. Prostě se tam jezdí auty a nebýt tam ty kozy, zadky a vagíny tak o hvězdu snížím :D
Liga spravedlnosti (2017)
40% - komentář 20ti slovy: Něco jako vtip, kdy do hospody vejde rabín, blondýna, pepek námořník a hurvínek. Plusy: Superman vs Flash, úvodní intro a trošku Rybomen.
Maxinožka (2017)
50% - komentář 20ti slovy: Mluvící zvířátka, nějaký ten záporák a přímý děj se snahou o originální zápletku. Animace nijak nevyčnívá, ale dá se. Docela průměrná pohádka.
Americký zabiják (2017)
45% - komentář 20ti slovy: Skvělá, "dechberoucí", úvodní scéna a následných 20 minut mě dokonale navnadilo! Bohužel následoval obyčejný, ukecaný a "rutinní" akčňák, který mírně zachránil závěr.
Nekonečný příběh (1984)
70% - komentář 20ti slovy: Nadhodnocuju z nostalgie, kdy jsem jako dítě, byl fascinován a připosrán strachy. Bohužel, už nejsem malý chlapec a svět fantazie mám jinde :D
Atlas mraků (2012)
45% - komentář 20ti slovy: Velkolepé, zajímavé, poutavé a originální...ale... ani napodruhé mě to nebavilo. Velký chaos, potřeba vidět 10x a 2x přečíst knihu. Každopadně, dokonalá filmařina.
Suburbicon: Temné předměstí (2017)
65% - komentář 20ti slovy: Výborný idylický "retro" styl, bizardní černý humor a instatní karma na každém kroku. "Zlá" černá rodinka vs. "hodná" bílá rodinka...a nebo né? :D