Recenze (1 322)
Král Belgičanů (2016)
60% - komentář 20ti slovy: Takový belgický "anti"Borat roadtrip - král, který poznává obyčejný život svých "poddaných" a sám sebe. Občas zábavné a satirické. Oddechová podívaná.
Lavender (2016)
70% - komentář 20ti slovy: Námět sice okoukaný, ale tenhle patří mezi ty lepší. Skvělá mrazivá atmosféra, hudba a stupňování napětí. Úvodní scéna, a kamera celkově, výborná.
Klient (2016)
45% - komentář 20ti slovy: Celý 124 minutový příběh se dá v pohodě nastříhat do 5ti scén o celkové délce 10 minut, jiného a daleko lepšího filmu. Oscar? Aha.
Tři bratři (2014)
90% - komentář 20ti slovy: České filmy a pohádky v 95% nemám rád, ale toto!!! Tři pohádky v jedné, úúúúúžasné muzikalové a hlavně zábavné vsuvky. Viděl jsem zatím 4x a to je co říct!
Seznamte se, Joe Black (1998)
35% - komentář 20ti slovy: Kombinaci fantasy, drama a mysteriózní miluju, ale toto bylo utrpení. Hodnocení výrazně sráží brutální délka, plná keců a prázdnoty. Claire Forlani = božský pohled!
Posel budoucnosti (1997)
55% - komentář 20ti slovy: 1h - nějaké "survival" drama...2h - pošťák v budoucnu bude hrdina jako hasič...3h - nakonec fajný film o naději...a to jsem čekal sci-fi o cestování časem :D
Hořký měsíc (1992)
45% - komentář 20ti slovy: Milostné/sexuální/zkrachovalé téma zajímavé, ale obsazení od Granta až po údajně sexy Seigner absolutně nesympatické. Ukecaná a pomalá gradace mě uspávala.
Transformers: Poslední rytíř (2017)
45% - komentář 20ti slovy: Výbuchy, akční kamera, řežba robotů a holka s plnými rty nevydrží fungovat věčně. Od 2 dílu to stejné dokola. Nezáživný děj, chaos a epileptický střih.
Kmotr III (1990)
40% - komentář 20ti slovy: Po 10ti letech zkouknuto znovu: Lepší než 1. horší než 2. "Usedlejší" a "citovější". Každopádně hlavní zápletka mě opět nebavila. Takový mafiánský Star Wars.
Kmotr II (1974)
45% - komentář 20ti slovy: Po 10ti letech zkouknuto znovu: Mírně zvedám hodnocení. Al Pacino naprosto dokonalý a historická část s De Nirem zajimavá! Zbytek mě už tak nebavil.