Recenze (268)
Riddick: Blindsided (2013)
Animovaný trailer, nemá cenu se na to před Riddickem (2013) dívat.
Expanze - Série 4 (2019) (série)
Mnohem lepší než třetí série (respektive než zfilmovaná třetí kniha) a moc fajn podívaná. Na New Terra to kromě filmů zmiňovaných v jiných komentářích mně připomínalo hlavně Interstellar (pustina a také široký záběr kamery) nebo Prometheus (2012). Přál bych si, aby bylo víc seriálů, kde by budoucnost lidstva byla vyobrazena více vědecky-důvěryhodně jako zde (Star Trek je už moc přitažený za vlasy a fantaskní). 85%
Expanze - Série 2 (2017) (série)
Zdá se, že si seriál z knih bere opravdu jen ty nejdůležitější okolnosti charakterového vývoje postav – až chirurgicky přesně & do děje dává výčet toho nejdůležitějšího – a spěchá posunout děj zase dál. Každá věc, která se stane, má nutně nějaký další smysl nebo je extrémně důležitá; nejsou tu žádné maličkosti, díky kterým bychom se toho o postavách dozvěděli víc. Vlastně nás seriál nenechá vydechnout, což zde jako v akčním seriálu je sice efektní, ale narušuje to přirozenost postav postav a dojem z jejich skutečného života. To, co G.R.R. Martin přehání a protahuje, tu tak zoufale chybí. l S02E05 zakončila první knihu Leviathan Wakes, S0213 je teprve půlkou druhé knihy Caliban's War.
Legendy zítřka - I Am Legends (2020) (epizoda)
Odpočinkový, hezký a vtipný seriál pro odpolední zábavu. Nic složitého, nehraje si na nic čím není, dělá si srandu sám ze sebe a tím vším prostě vytvoří úsměv na tváři. Většina epizody strávená s "rodinou Legend", závěrečný plot-twist překvapil. 79%
Expanze - CQB (2015) (epizoda)
Připomíná mi to Battlestar Galacticu (tedy horší..) s politických nádechem Man in the High Castle. Třeba přestřelka na mostě v tomto díle byla pořádná kravina (že je netrefili a všude kolem nich to pálí jedna radost). Policajtův kamarád by taky nepřežil. Seriál mě ale baví, třeba jen díky cestování sluneční soustavou. Vesmírné lodě jsou jak z videohry Freespace. 71%
Constantine (2014) (seriál)
Očekávanou druhou a třetí sérii máme nyní v čtvrté a páté sérii Legends of Tomorrow (2016), takže hurá.
Legendy zítřka (2016) (seriál)
Od třetí řady je to už solidní komedie. Některé epizody slabší a už moc šílené, ale většinou opravdová zábava a v pár případech jsem se neskutečně nasmál (většinou za to mohl Mick). Čtvrtá a pátá série jsou vlastně takovou druhou a třetí sérii Constantina (2014), po které fanoušci volali.
Star Wars: Klonové války - The Phantom Apprentice (2020) (epizoda)
Maul, který oddělal Qui-Gona a své si držel i s Palpatinem, utíká před Ahsokou.. :/ No dobře, vyšel ze cviku. Vzhledem k už dávno načrtnutému univerzu Star Wars to lepší byt nemohlo (myšleno positivně), pět hvězd by ovšem bylo nespravedlivé vůči jiným lepším epizodám nebo i jiným seriálům. ~85% https://youtu.be/qmldyXyQvSo
Legendy zítřka - The Eggplant, the Witch & the Wardrobe (2019) (epizoda)
"My dad made a deal with a demon to open a theme park??" "Wind powers? You're like a magical hair-dryer."
Legendy zítřka - Aruba-Con (2017) (epizoda)
César s nějakým zaporackým pomocníkem a knihou historie z 21. století by byl tak luxusním antagonistou po celou sérii! Škoda.