Recenze (43)
Simpsonovi (1989) (seriál)
Klasika! Uz me to bavi skoro 20 let a nikdy to neomrzi. Homer je proste Homer.
Skrytá identita (2006)
Asi muj nejoblibenejsi akcni film. Ve filmu hraji same hvezdy a vsichni hraji excelentne. Prekvapuju je zaver a Leo v zadnem filmu jeste tak rychle a necekane neumrel.
Krvavý diamant (2006)
Leo je proste Leo. Napeti od zacatku az dokonce. Neni nutno vice psat a soundtrack k filmu je dokonaly.
Trosečník (2000)
Cely film v podstate s jednim hercem a s volejbalovym micem. Celou sem netrpelive cekal jak to skonci. Film jsem videl asi petkrat a pokazde me bavil. Pro me 93 procent.
Cesta (2009)
Supr film od zacatku az do konce. Opet podarene katastroficke scifi. Aragorn to zahral exelentne. Pro me 96 procent.
Já, legenda (2007)
Pro me srdcovka. Filmy tohodle typu zboznuji. Nikde nikdo, zeme znicena a zpustosena. Film je fantasticky proveden a pro Willa Smitha je to jeho zivotni role. Pro me 95 procent.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Jsem obrovský fanoušek star wars už od dětství. Takže je jasné že všech 6 dílů má u mě 5 hvězd. Zdůrazňuji 6 dílů, tu sračku co natočili teď nese jméno stár wars ale tím to asi konci. Můj komentář si můžete přečíst u 7 dílů, nedilu. Zpět ke 3 dílů. Pro mě srdcovka nejlepší díl ze všech 6 a Anakin byl za tu roli zasloužil ockara!
My děti ze stanice Zoo (1981)
Tento film by se mel povinne promitat vsem zakum 8. Trid na zakladni skole!
Knězovy děti (2013)
Byl jsem na tom v kine a opravdu jsem se pobavil! Zajimava komedie ktera ma neco do sebe. V tomto snimku jde videt jak to chodi ve skutecnosti mezi knezi :-)
Klub sráčů (2000)
Vím ze ten film je kokotina, ale já se prostě u něj vždycky zasmál a vždycky zasmeju. Ti dva dementi to hrajou dokonale e jeden z nich je vlastně holka. Nejvíc se mi na tom filmu líbí ta hudba a tím nemyslím písničku já bych sukal až bych pukal ale celkově soundtrack. Je to klasické trance music na kterém jsem vyrůstal, který se už dnes nehraje proto dávám filmu 5 hvězd je to proste moje srdcovka :-)