Recenze (258)
Delta Force (1986)
Bezkonkurenčně nejlepší film Chucka Norrise, co dosud natočil ...ale není to jen jeho zásluhou. Bohužel nemá na víc ...jak 3*.
Mládí v trapu (2003)
Zasmál jsem se, a to už je co říct !
Žába k zulíbání (2002)
Tedy .....Roba Schneidera a jeho ujetý humor, kterému se podle mne smějou jen největší zoufalci, moc nemusím. Ale touto nenáročnou komedií v níž se vyskytuje, jsem byl docela mile překvapen.
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Drsný a brutální ??? No ...viděl jsem už i mnohem horší zvěrstva, ale skutečnost, že film je precizně natočen a zahrán podle inteligentního scénáře nelze ignorovat.
Omen 3: Poslední střetnutí (1981)
Sam Neill je vynikající herec, který předvádí co v něm je. I když v téměř béčkovém pokračování takového skvostu jako je Přichází Satan s nepřekonatelným Gregory Peckem.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
To už snad ani není pravda, kdy jsem ten film viděl naposled, ale závěrečnou bitvu jeden na jednoho si pamatuji jako bych ji viděl včera (nostalgická vzpomínka) ...
Aligátor (1980)
Jedna z nostalgických vzpomínek ...Dnes už asi málokoho zabaví (postraší) , třeba jí po letech znovu omrknout ...
Dva supernosáči (1983)
Poctivá německá komedie, která neurazí.
Deník sexuálních obětí (2001)
Tak MacGyverova Nemesis Murdock si střihl roli sexem posedlého chlapíka. No, podle mého mínění film má něco do sebe.
Muž na drátě (1985)
Standartní česká krimi s 80.let ...rozhodně nepatří k těm nejhorším.