Recenze (1 402)
Sedm životů (2008)
Aj keď je to v závere hra na city, tak väčšina filmu má dobrý spád a divák sa musí zamýšľať nad tým, prečo hlavný hrdina koná tak, ako koná. Samozrejme, veľa sa dá vytušiť, ale scenár je podľa mňa spravený najlepšie, ako sa len dalo, pri tomto type gradácie príbehu. Ja som rád, že som to videl. Pohladilo to moju dušu... ;o)
The Art of Flight (2011)
Red Bull proste vie, ako sa robí promo... Toto nie je dokument len pre tých, čo radi snowboardujú, ale užijú si ho aj lyžiari, horolezci, prírodovedci, cestovatelia a bežní ľudia. :o)
Labyrint lží (2008)
4* dávam trochu s ťažkým srdcom, lebo ten záver mohol byť o niečo viac cool-ovejší a tak trochu uveriteľnejší (a to nemyslím len ten úplný záver na tržnici). Ináč to bolo dobré, akčné a dokonca aj celkom prehľadné na to, koľko postáv, lokalít, či "klamstiev" sa tam vyskytuje...
Zambezia (2012)
Veľmi málo vtipu na to, že sa jedná o animovanú komédiu. A aj príbeh je tak silne predvídateľný, že dospelý divák z toho nemá ozaj nič. Pre deti to môže byť, ale aj tak je to strata času...
Kid (2010)
Čakal som pekný príbeh, keďže som vedel, že ide o sfilmovanie skutočných udalostí... Ale veľmi príjemne ma prekvapila aj technická a hudobná stránka filmu, takže som dokonca váhal aj nad plným hodnotením. Akokoľvek, zhliadnutie filmu vrele odporúčam, dodá divákovi veľa pozitívnej energie.
Avatar (2009)
Toto nie je moja káva a tak som sa teda slušne nudil... Za mňa - škoda času!
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Takto nejako si predstavujem animovanú komédiu! Zabával som sa od začiatku až do konca a čo ma teší, tak sa pri sledovaní skvele bavili aj moji 4 a 6-roční synovia. A keďže je to prvý zo série filmov o týchto gálskych hrdinoch, ktorý som si pozrel, tak je jasné, že sa čoskoro vrhnem na ďalšie... a už sa teším. :o)
Hon (2012)
Začínam byť asi závislý na týchto severských filmoch (špeciálne s Madsom Mikkelsenom), lebo keď som videl, že je tento film "v ponuke", tak som sa ho snažil vidieť čo najskôr... A teraz som opäť raz uspokojený kvalitným filmovým zážitkom a môžem v kľude fungovať nejaké to obdobie, kedy sa mi nedostane do hlavy nejaký fakt dobrý film. Toto treba vidieť nie len kvôli hercom, či príbehu, ale hlavne pre tu brutálnu atmosféru, ktorú divák cíti a doslova prežíva podobné pocity ako hlavný hrdina. A ten záver bol podľa mňa perfektný! Niekomu môže prísť divný, ale ja si myslím, že keby to nemalo takýto koniec, tak by to nebolo také uveriteľné...
Terapie láskou (2012)
Jednoduchý, priam až typický romantický film, ktorý ma pobavil a potešil aj napriek tomu, že sa väčšina príbehu dala predvídať. Trochu nechápem tie nominácie, ale to už je skôr na debatu na inom fóre, ako v komentári k filmu. No a Cooper s Lawrence boli fakt sympatickí a uveriteľní... Oplatí sa vidieť.
Shake Hands with the Devil (2007)
Hotel Rwanda je oveľa oveľa lepšie spracovanie tejto problematiky...