Recenze (18)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
První polovina druhé série docela utahaná, ale závěrečné 4 díly běžely neomylně k cíli. Fajn a netradiční napínavá krimi podívaná.
Ostré předměty (2018) (seriál)
Seriál, co umi rozkrýt karty až v poslední vteřině a přitom celou dobu tápeš :)
Cizinec ve vlaku (2018)
Za obsazení a prvni 2/3 filmu.
Mayhem (2017)
Casting 0, scénář 0, dialogy 0. Závěrečná neoriginální myšlenka ve třech větách. Nuda. Velká.
Coco (2017)
Krásné barvy a moc hezký a neotřelý námět filmu, který není jen animovanou kravinou, ale má v sobě mnoho emočně a morálně poučného a lidského. Žádné přiblblé pindy a dospělácké kecy pro řehot nad rozsypaným popcornem. Fajn.
Tvář vody (2017)
Oskar? To jako opravdu? Na USA 50.let je vděčný pohled vždycky, tolik krásných věcí a tolik lidského zoufalství pod tlustou vrstvou laku na vlasech i Cadilacu. Ale láska mořské panny a sladkovodního amazonskeho Avatara, co se koupe v osolené vaně s řasami? Já ti nevim.
Poslední rodina (2016)
Těžko hodnotit film vůči scénáři napsaném životem.
Wheelman (2017)
Dobrá práce s napětím, jednoduchá (ačkoliv v napumpovanem ději ne úplne stihnutelna k pochopení) gangster podrazovka, která udělá z jednoho rutinniho večera divokou soukromou jízdu. Stručné, fungující.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Na oko nápadité a hravé. A dál?
Blade Runner (1982)
Ani nechci vědět, kolik stály i ty nejmensi detaily vizuálu, ten je kompaktní a vlastně je tim nejlepším. Zbytek NUDA převeliká.