Recenze (323)
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Film ktorému jedna projekcia určite nestačí. Jediné čo mi vadí je to asi nutné "rasové" vyváženie. Videné v IMAXe BA 90%
Maxinožka (2017)
60%
Liga spravedlnosti (2017)
slabšia napodobenina marvelu. 32%
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Tretia hviezda za titulkovy song.65%
Ferdinand (2017)
Trápne a bez humoru... 35%
Coco (2017)
Pixar opäť nesklamal. 95%
Thor: Ragnarok (2017)
...ale joo, celkom humorné, občas zábavné a vtipné (aj keď miestami akoby nasilu) .60%
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Originálne, nepredvídateľné, drsné. 70%
Wind River (2017)
65%
Tichá bolest (1990)
Čierni baróni z trochu opačného konca. Skvelý neprávom "opomínaný" film.85%