Recenze (32)
S láskou, Rosie (2014)
Pestré, romantické drama s pěkným příběhem. Překvapilo mě, že i přes velké časové skoky příběh neztrácí na zajímavosti a drží pohromadě. Hezky vymyšlené detaily, sledování postav ve velkém časovém rozmezí jejich života a celková propracovanost příběhu se mi líbili. Knižní předloha je znát. 80%
Jak vycvičit draka (2010)
Krásná pohádka pro děti i dospělé. Kdo by nechtěl vlastního draka? Škyťák jako hlavní postava naprosto výborný a vše šlape jak má. Je pravda, že je to trochu předvídatelné. Parádní hudba! Závěr mi přišel možná moc, ale i tak je to pro mě jeden z nejlepších animáků. 95%
Jsem božská (2018)
I feel pretty tak nějak plní to, co se od něj čeká. Není tu moc k překvapení. Myšlenka, a pak provedení, které je spíš slabší. Začátek byl pomalý. Vtip mi asi nějak unikl. V případě, že jste ochotni začít se na podobný film vůbec dívat, pak by vás výsledek neměl příliš zklamat. 35%
Hellboy: Královna krve (2019)
Nový Hellboy je nudná postava s trapnými vtipy, obklopená nesmyslnou fantasy řeží bez pravidel. Spousta hezky udělaných rozmanitých monster filmu není k ničemu. S brutalitou se nešetří a celý film je vlastně jen vysvětlování, proč se zbytek stopáže všechny ty příšery navzájem mlátí. 20%
Hanna (2019) (seriál)
S1: Hanna občas nudí, nedává smysl, nebo vás jinak štve, ale celkově to není úplně špatné. Postavy mě neodradily, ve většině případů na sebe dění logicky navazuje a na akci se dívá hezky, až bych ji místy označil za kvalitní a realitstickou – alespoň oproti dnešním akčňákům. 60%
Dobrý časy (2017)
Nápaditě natočené krimi z netradičního úhlu pohledu, neztrácející na tempu. Psychika postav velmi zajímavá. Ačkoli děj a prostředí je spíš maloměstské a nepředstavuje nic co vyloženě zaujme, po celou dobu jsem se bavil. Autoři si dali záležet na detailech. 80%
Úniková hra (2019)
Nenudí po celou dobu. Nelíbil se mi úvodní spoiler s průhlednou motivací. Na plátně byly postavy s minulostí, hlavolamy, napětí... jako celek ale film nefungoval. Myslím, že by tenhle žánr šel zpracovat lépe. 50%
District 9 (2009)
District 9 má díky realitstickému nadhledu a dobře zpracovaným, promyšleným, poutavým detailům oproti většině sci-fi znatelně navrch. Byl jsem napnutý, co dalšího se o mimozemšťanech dozvím a hlavní postava, ačkoli téměř jediná, byla rozhodně zajímavá a výborně zahraná. 90%
Alita: Bojový Anděl (2019)
Dechberoucí vizuál, krásná Alita, cyberpunkové prostředí autentické. Rozhodnutí postav, jejich propracovanost, chování, a obecný kontext příběhu s okolím tak, aby dával smysl, naopak chybí. Celkovým dojmem jsem byl zklamán. Dobré hodnocení hlavně za vizuál a dynamiku soubojů. 70%
Avengers: Endgame (2019)
Endgame je hlavně ohlédnutím za celou sérií – díky tomu mě film bavil, ačkoli místy vůbec nedával smysl, jak je v Marvelovkách poslední doby zvykem. Vtipů je tam moc a občas jsou slabší a kazí atmosféru. Říkám si ale, že ten konec MCU mohl nakonec dopadnout hůř - i když ne o moc. 45%