Poslední recenze (5)
Už je tady zas (2015)
Dlouhé a nezáživné. Měla jsem co dělat, abych shlédla až do konce. Za celý film jsem se neztotožnila s humorem. Čekala jsem mnohem více a opět platí, že kniha je lepší než film.
Mordparta (2016) (seriál)
Další z českých kriminálních sérií, se kterými se v poslední době roztrhl pytel. Jediná epizoda stojící za pozornost je 03 Převýchova. Zbytek poměrně průhledný a ničím nějak zvlášť zajímavý. Oproti jiným českým kriminálkám, jako byly například Případy 1.oddělení je tato série slabší průměr.
Americký sniper (2014)
Další ze skvělých filmů Clinta Eastwooda. Nejsem zrovna fanoušek tohoto typu filmu a z počátku jsem měla obavy, že to bude jen jedno z dalších nezáživných a zdlouhavých dramat. Nicméně opak je pravdou. Od začátku až do samotného konce jsem byla vtažena do děje. Oceňuji jak akční tak emocionální pasáže a také zobrazení toho, co dokáže s člověkem udělat válka. Na konec nesmím opomenout vynikající herecký výkon Bredleyho Coopera. Velice silný filmový zážitek.