Recenze (1 335)
Cirque du Soleil: Kurios (2017) (divadelní záznam)
Neuvěřitelný :) nejlepší show co jsem kdy viděl.. Mazec.
Liga mužské moudrosti - Dožínky (2021) (epizoda)
Když je někdo vyzranej.. Jak hroch o vánocích.. :) :) no musíš uznat sama že tohle je neprcatelné.. :) :) Langos je bůh 100%
Princezna zakletá v čase (2020)
Velké pohádkové překvapení :) Panečku konečně vydařená pohádka. Skvělé využití časové smyčky. Co mě úplně nejvíc překvapilo je hudba ve filmu.. Neuvěřitelná jak z nějakého drahého velkofilmu.. Sympatické herecké obsazení.. Princezna z kraje taková čůza namachrovana :) 90% a maximální spokojenost.. Konečně zase povedená filmová pohádka
Ubal a zmiz (2021)
Tomuhle od prvních minut chybí úplně vše.. Dobrý scénář, herci.. Humor.. Žádná hláška za celý film nic zábavného.. Vtipného.. Příběh o hovmě.. Jako celý film 10%
Osada (2021) (seriál)
Další skvělej seriál od pana Kolečka.. Bohužel dnes právě skončil.. Jako moc rád bych druhou sérii.. ale to asi nehrozí.. Každopádně příběhy kolem chatareni mě bavily :) skvělé obsazení.. Spousty vtipných momentů.. Příběhů.. :) škoda že to tak rychle skončilo.. Ps: osobně jsem se byl v Záhoří podívat a je to přesně jako v seriálu fakt parádní Rybníky 2 a kolem chatky. 100% povedený seriál.
Lajna - Duše (2021) (epizoda)
Co to jeee.. Neprcat.. Oni všichni Prcaj.. :) :) ještě teď řvu smíchy.. Neskutečný hlášky.. Na spidermana prej.. :) 100%
Pelé: Zrození legendy (2016)
Skvělá podívaná na život fotbalového génia.. Jak kluci ve špinavých uličkách prohánějí míč z hadrů.. První zápasy.. Santos vstup do repre.. Paráda :) mé fotbalové srdce jasa.. K tomu skvělá hudba, perfektní herecké obsazení.. Ke konci i nějaká ta slza ukapla.. Při fandění Brazílii.. Pele je opravdu fotbalový král.. 100% Update 7/22 film je skvělý:) opět utiram slzy..:)
Sebevražedný oddíl (2021)
O něco slabší nežli první filmek.. Za mě jednoznačně nejlepší žralok Nano :) pak samozřejmě Harley Quinn a krysarka.. 3 hvězdy právě za závěrečnou trapnou Mega hvězdu.. Ta se fakt nepovedla.. Celou dobu jsem čekal co ta chlupatá věc jestli ožije.. :) :) 65% krev strikala, nějaký ten vtípek nechyběl krom hvězdy spokojenost
Smrt ve tmě 2 (2021)
Jak většinou druhé díly stojí za hovno.. Tak tady to rozhodně neplatí.. Stařec i když už je fakt starej.. tak je stále ve formě a k tomu ještě slepej.. Zajímavé protnuti příběhu.. Zajímavou roli hrají i hafani..ma to atmosféru a napětí.. Samozřejmě jsem mu opět fandil.. Holčička také hustá.. 75% plnohodnotné pokračování.. Překvapilo i docela hustý Gore
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Chvilku jsem váhal se shlédnutím.. Moc chvály a velké haló kolem toho.. Nakonec jsem se odhodlal.. Zkoukl jsem to na dvakrát.. Samozřejmě po začátku jsem nutně potřeboval vědět kdo přežije.. Jake budou další soutěže atd.. :) měl své oblíbence a srače který mě srali :) jednoznačně nejvíce ten jeho bratr jak pojebal toho Pakistance.. Závěr takovej nějakej nezazivnej.. Mě dosti zklamal.. Celkově ale spokojenost.. Udrželo si to mou pozornost.. 80% když bude druha serka.. Určitě na to kouknu