Recenze (538)
Nováci (1995) (seriál)
První český porevoluční pokus o sitcom pokud si vzpomínám... sice nic úchvatného..., ale už sem viděl horší věci.
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Jednu hvězdičku za ňadra Alice Bendové... jinak odpad...
Esmeralda (1997) (seriál)
Je to sice děsná prákovina, ale vtipy o tom kolovaly dobré...
Městečko South Park (1997) (seriál)
Mizerně kreslené, vulgární, urážlivé, ale zároveň i neskutečně vtipné a často satiricky chytré...
Návštěvníci (1983) (seriál)
Srdeční záležitost a duch mého dětství... takovéhle seriály člověku ovlivní celý jeho život... Nedávno jsem to viděl znovu a musím říct, že ani po těch letech, desetiletí a změny poměrů to neztratilo své kouzlo a vtip.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
První série super... druhou sem tak tak dokoukal a u třetí jsem se na to vykašlal...
Interview s upírem (1994)
Velmi dobrý upírský film, v němž jsem si poprvé všiml Brada Pitta, Kirsten Dunst (ta ale vyrostla) a Tondy Banderase.
Matka noc (1996)
Skvělý film, poněkud schizofrení špionážní drama se smutným hlavním hrdinou, jenž je pro své přesvědčení a snahu pomoci smýkán osudem a hrou mocných... Nick Nolte podává svůj životní herecký výkon.
Zvrácený (2002)
Až na onu slavnou scénu v podchodu, je to vcelku chaos a nuda... ale Monica je Monica.
Faunův labyrint (2006)
Pořád jem čekal, že to dobře dopadne a ono ho... něco mezi hororem, pohádkou a válečným dramatem... Tohle se Guillermovi rozhodně povedlo, dost podobné jeho předchozímu a taktéž výbornému filmu Devil/Princ bez království...