Recenze (563)
Rychlejší (2010)
/70%/
Lesní duch (2013)
/40%/
Natěrač (2008) (TV film)
/75%/
Ex Machina (2014)
/95%/
Enderova hra (2013)
/60%/
Wolverine (2013)
/75%/
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
/55%/
Pevné pouto (2009)
/60%/
Den co den (2018)
/60%/
Jsem číslo čtyři (2011)
/75%/