Recenze (53)
Woodstock: festival jedné generace (2019)
Jednoduché, věcné a právě proto asi tak silné. Dozvíte se i mnoho zajímavostí, které jste asi nevěděli. Doporučuji.
Zakleté pírko (2019)
Zas až tak strašný to nebylo. Děti si to celkem užily. Kdyby byla normální procenta, dal bych 50%. Jeden z těch filmů který ukazuje, že hodnotit 5ti hvězdičkama a přepičítávat na procenta je stupidita.
Bába z ledu (2017)
Bába z ledu je zcela průměrný, špatně natočený film s kulhajícím scénářem, podivně vykreslenými nevěrohodnými postavami, ze kterých lezou podivné dialogy. Zachraňovalo to jen velmi dobré obsazení, tedy až na přeceňovanou Kronerovou. To byl loňský český filmový rok opravdu tak neskutečně slabý, že tohle vyhrálo Lva, nebo je problém jinde?
(Ne)obyčejný kluk (2017)
OK, dal bych normálně třeba 85 nebo 90%, a ne 100 - ale to v tomhle stupidním pětihvězdičkovým hodnocení nejde. Každopádně naprosto vynikající scénář, brilantní obsazení a…je to prostě fakt dojemný.
Báječná léta pod psa (1997)
Film jsem viděl s 20ti letým zpožděním. Jsem překvapen, jak moc špatný je. Předloha hodná infantilního výblitku předpubertálního nedouka, nedomyšlený scénář, zmatené zpracování. Dobré herecké výkony některých herců to nezachránily.
Pojedeme k moři (2014)
Příjemný film tak na 70% - opět připomínka, že hodnocení pomocí 5 hvězd je velmi zavádějící a zkresluje reálný názor diváků. Forma filmu samozřejmě schová některé nedostatky. Takže uvidíme, co předvede Mádl příště.
Kurýr (2012) (seriál)
Ano, není to uplně na 4 hvězdy, ale jednu přidávám "natruc" těm mindráčkům, co tu na tuto poměrně kvalitní žánrovou oddychovku zcela zbytečně flusaj.
Škoda lásky (2013) (seriál)
Hodně, ale opravdu hodně nevyrovnaná kvalita jednotlivých dílů seriálu. Kdyby polovinu vůbec nenatočili, mohlo jít o skvělou minisérii.
Špačkovi v síti času (2013) (seriál)
Slušně natočeno, chytlavé, skvěle obsazené... Občas mi přijde, že někteří hodnotitelé hodnocenou věc ani neviděli a přesto blijí a blijí... A to je na facku.
Gravitace (2013)
Nelekněte se standardních pseudointelektuálských blitek místních slavných všeználků - je to opravdu dobrý a vlastně velmi strhující a dobře koukatelný film. Doporučuji.