Poslední recenze (51)
Noční hra (2018)
Celkem komedie o nicem. Par napadu bylo dobrych, ale nektery sceny postradali absolutni logiku. Ano, i u komedie bych nejak nejak logiku.
Rudá volavka (2018)
Uplne vidim, ze spouste lidi se tento film bude libit. Je propracovany, napinavy, skvele herecke vystupy, super zaver. Ale proste to neni muj salek kavy. Pokud mate radi spionazni tematiky, tento film je ten pravy.
Cizinec ve vlaku (2018)
Prekvapive jsem si ten film uzil. Ano, je tam spousta logickych podivnosti, nektere akcni sceny jsou proste prilis, ale celkove me to bavilo.