Recenze (421)
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Paradní epická NUDA, kterou jsem si v kinosále krátil koketováním s myšlenkou použít zaklínadlo ''Avada Kedavra'' sám na sebe!!
Strom života (2011)
Terrence Malicka mám rád. Na Strom života jsem se hodně těšil a očekávál jsem přesně něco takového co jsem dostal. Strom života jsem vnímal ani né jako běžný film ale spíš pocitově. Cítíl jsem ho jako manifest na téma život a smrt. Není zde žádný zásadní děj. Malick klade spousta otázek, na které si divák musí dodat odpovědi sám, hodně mluví v obrazech a to na něm mám rád. Osobně chápu všechny výtky a to proč diváci strhávají hodnocení stejnak to nic nemění na mých dojmech.
Vinou lásky (2011)
Můj letošní král festivalu ve Varech!! Velká spokojenost 4,5*
Pařba v Bangkoku (2011)
Jó je to přes kopírák. Ale co bavil jsem se celou stopáž, ono v tom Bankoku je celkem dost možností ;)
Melancholie (2011)
Lars nám naservíroval svůj nový kousek. První půlka nazvaná ''Justine'' je klasické severské drama - propracovaná psychologie postav, seznámení se s nimi, poměrně vtipné dialogy = lesk a bída jednoho spackaného obřadu. Druhá polovina nazvaná ''Claire'' je vyloženě pocitovou záležitostí, zde film spomaluje a přichází ''5 fazí umírání'' v meditativním tempu se pomalu blíží neodvratné. Melancholia má skvělý vizual, příjemnou hudbu a hlavně několikrát svlečenou Kirsten Dunst ;) i tak jako každý Larsuv film vyžaduje od diváka určité rozpoložení a náladu.
Stín zabijáka (2005)
Tak tohle bylo solidní WTF! Všichni v tomhle filmu jsou buď divní,uchýlní anebo obojí. Cuba je nájemný zabiják, kterej na kšeftech maká se svojí nevlastní matkou Helen, kterou v mezičase ''brousí'' (copak by mu na to asi řekl táta). Ulítlej doktor Joseph zasé spí se svojí mega-tlustou sestrou, která není schopná fungovat bez drog. Hlavní záporák kolem sebe stále jen střílí a souloží. Milostných scén je zde opravdu hodně ale podivný pleskající a čvachtající zvuk při nich mě vyloženě naháněl hrůzu než pocit autentičnosti. Tak a teď k příběhu. Helen při jednom kšeftiku něco zlomí a rozhodne se ''těhuli'' prostě nezastřelit ale nakvartýrovat si jí domů a starat se o ní a jejího syna, vytvoří takovou ujetou rodinku pár let je pohoda ale jednou tlustá sestra najde svyho doktůrka lízat klín jiné kočičky a rozhodne se že všem zavaří. Takže až budete hledat film u kterého chcete nevěřícně kroutit hlavou tak tohle je ta správná volba. PS: film obsahuje i jednu SNUFF scénu!!
Drive Angry (2011)
Nehorázná blbost, učetní byl fajn... Jednou to bohatě stačí!!! ;-)) 2,5 *
Mortal Kombat: Legacy (2011) (seriál)
1. episoda [3*] Uvidíme jak to bude dál.
Útěk robotů (1984)
Pamatuju si na promo ze zadní strany VHS, které bylo převážně o tom že tam hraje Gene Simmons z Kiss. Nijak zvlašť mě to nezaujalo ale dvě scény si vybavuji i po ták dlouhě době.
Banksy: Exit Through the Gift Shop (2010)
Mr. Brainwash aka Thierry ukazuje jak se dá zažít ''americký sen''....ten člověk buď vše tak bravurně nakoukal při trávení času s nejlepšími streetartisty a nebo byl ve skrytu genius, který prostě léta přirozeného vývoje a hledání vlastního stylu na tvrdo přeskočil. Každopádně od začátku Thierry ukazuje, že je schopný businessman, ať už jde o prodej ''hadrů'' až po prodeje děl. :-))) ...