Recenze (18)
Tenká červená linie (1998)
Velmi, ale velmi nudné. 2x jsem se přistihl jak u toho usínám.
2012 (2009)
Velmi špatné efekty v kombinaci s neskutečnýma slintama dává dohromady 2,5 h brutální nudy. Hvězdičku za to, že jsem se některým scénám musel zasmát pro jejich tupost.
Už je tady zas (2015)
Velmi zdařilá politická satira,, jen stále se opakující slinty mě od půlky začali celkem nudit a konec byl na můj vkus značně překombinovanej. Ale i tak doporučuji shlédnutí.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Moc pěkný film. Hvězdičku dolů za to, že jsem se v tom na začátku trochu ztrácel.
VALL-I (2008)
Viděl jsem to asi 3x a pokaždý jsem byl nadšen.
Wild Wild West (1999)
Takovou CHUJOVINU jsem dlouho neviděl.
Dva výtečníci (1977)
Trocha sentimentu kdy jsme jako 10- ti letý kluci vycházeli z kina s velkejma ramenama a hroznou chutí si někoho podat :-))
Captain America: Občanská válka (2016)
Celkem ucházející kousek, jen hlavní postavy už začínají trochu nudit.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Tenhle film prostě musíš zbožňovat nebo nenávidět. A já ho zbožňuju.
Lid versus Larry Flynt (1996)
Řekl bych že je to nejlepší film Miloše Formana a životní role pro Woodyho Harrelsona.