Recenze (197)
Mlha (2007)
Skvěle zfilmovaná Kingova povídka ,vytuněná dokonalým závěrem.
Nekonečný příběh (1984)
Né že by na tom nějak záleželo ,ale ve dvanácti letech jsem na to koukal s otevřenou hubou \ ještě dlouho po konci filmu se mi ji nedařilo zavřít
Slunovrat (2008)
Filmy tohoto typu mohou zachránit , alespoň částečně ,pobíhající hezké holky v bikinách nebo bez. Což tady chybělo ,tak tedy slabé dvě**
Tom a krajíc chleba s jahodovou marmeládou a medem (2003) (seriál)
Jsem přesvědčen,že narkomani by neměli dělat pořady pro děti. Blouznivá sračka o volovi ,který denně shání krajíc s marmeládou a medem. A když sežene ,zbytek dne se válí. Skutečně mi to dost připomíná feťáka,shánějícího fet. Ale moje děti to milujou,tak odpad nedám. I když by to zasloužilo.
Tom ist doof (2013)
Je to sice furt stejná hovadina, nicméně Mína s Monou mi mluvily s duše a Tom opravdu ist doof.
Den nezávislosti (2016)
Na to ,že to bylo od Asylum ,to bylo až nečekaně dívatelné:-)
Tlapková patrola (2018)
Za tu radost dětí dám aspoň tu jednu
Špunti na vodě (2017)
Takový S tebou mě baví svět , ale na vodě. Celkem ucházející.
Funny Games (1997)
Bez váhání dávám za pět. To bych do těch kluků rakouských neřekl :-)
Jak básníci čekají na zázrak (2016)
Básníci po šesté ,ale pro mě to má pořád kouzlo.