Recenze (197)
Overlord (2018)
Horor ani ne ,ale bylo to akční a zábavný.
Svatba na první pohled (2020) (pořad)
Jestli je tohle opravdu vědecký experiment ,tak je to trochu děsivý experiment...
VyPlašení (2020) (pořad)
S tvorbou Tří Tygrů jsem se poprvé setkal v sérii sKORO NA mizině a musím říct ,že mě to hodně bavilo. Ale tohle ne , to mi spíš připomínalo TELE TELE neblahé paměti. A ke konci už mě ten pitvořící se Kozub pěkně sral. Ty dvě jsou za Milana ,tomu jsem se občas zasmál ,protože mi připomněl ( a to i podobou ) jednoho debila z Poruby ,se kterým jsem byl na vojně.
Host (2020)
Tomu se říká za málo peněz hodně muziky. Straší se pěkně od začátku je to rychlé , přímočaré, napínavé a i délka je přiměřená.
Dobrou, mámo (2014)
Já tedy nejsem moc bystrý chlapec a i když na druhé zkouknutí na mě pointa opravdu křičela z mnoha scén ,na poprvé jsem ji neslyšel. Ale nevadí ,o to víc jsem si to překvapení užil.
Čarodějnice (2015)
Pro mě to bylo zklamání. Totiž ,pokud se na to budu dívat jako na historické drama s mysteriozními prvky o rodině z Anglie ,která se odstěhovala do Nové Anglie za lepším ,ale měla smůlu ,tak to na průměr jistě vystačí. Jenže já jsem si to pustil jako horor. A já jsem u toho zíval.
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Ale jo ,takhle na odpoledne ,když člověk marodí ,je to docela příjemná podívaná.
Povídky ze záhrobí: Upíří nevěstinec (1996)
O hvězdu lepší než Rytíř Démon. Sice taky míň strašidelné ,ale více zábavné.
Povídky ze záhrobí: Rytíř Démon (1995)
Příjemné devadesátkové béčko ,přesně na tři hvězdy. I když za kozy bych možná jednu přihodil. Ale hovno ,nechám to tak.
sKORO NA mizině - Došly prachy (2020) (epizoda)
Skvěle jsem se pobavil ,tak dávám plnej knedlík a myslím ,že tím vlastně hodnotím celý seriál. Když jsem totiž na konci viděl číslo účtu a výzvu :Přispějte jakoukoliv částkou a z toho co zbyde ,natočíme pokračování ,tak bych řekl ,že další díly už nebudou.