Recenze (21)
Venuše (2006)
O´Toole v roli vitálního důchodce předvádí skvělý herecký výkon. Všichni ve vedlejších rolích mu skvěle přihrávali. Scénář se mi zdál velice povedený a škoda neproměněné nominace na Oscara pro PO´T.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Výborná režie a střih .. ! navíc Pegg a Frost jsou megařízci ;-) 4-5 *
Máš padáka! (2004)
Variace na již existující Nebezpečné hry, ale celkem povedené.
Prázdniny pana Beana (2007)
50 %, až poslední půlhodina v Cannes je opravdu dobrá. Tudíž slabé 3*
Bestiář (2007)
Za + ke 2* se asi nejvíce zasloužil Marek Vašut , který v roli ministra exceluje. Jinak film dost jednoduchý , takový nablblý.
Zítra nehrajeme! (2006)
Pěkné a milé Altmanovo rozloučení .... lepší 3* 65%
Parfém: Příběh vraha (2006)
je to mezi 4 a 5 *
Štěstí na dosah (2006)
Už i jenom pro to, že se tam Will naběhal víc než hlavní představitel v Apocalyptu ;-)
Žena ve vodě (2006)
Pokud tento film Shyamalan napsal a natočil pro své děti, jak říká, tak jim udělal pěkný film. Když pominu jeho ostatní filmy, tak myslím , že se mu snímek povedl. Navíc má Giamattiho jako želízko v ohni, který odvádí hezký výkon ve své smutné postavě správce domu. Navíc se mi líbila ústřední melodie ......zkrátka pro mě pěkný film , nebo pohádka? :-)
Faunův labyrint (2006)
Spíše se ale přikláním k tim 5ti * ..ovšem na úplný počet to není. Určitě nejlepší del Torův film , jak už tu bylo mnohokrát napsáno. Navíc takovou úzkostlivou a zároveň uvolňující atmosféru co vyvolává tento snímek, tak jsem u žádného dlouho nezažil. Vždy jak jde o děti jako např. v Hrobě světlušek , tak je to o to drsnější ....