Poslední recenze (66)
Godzilla Minus One (2023)
Lidi budou psát, že je to vzdává hold té klasické Godzille, ale já to v tom fakt nevidím. Co je to za hold uvalit neskutečně prachy za CGI efekty, kde si co chvíli říkám, že to vypadá jako by použili plátno a loutky. Kde si říkám jestli je to CGI Godzilla nebo chlápek narvaný v gumovém obleku jako před 50 lety? Jo, je to Japonské, hlavní postava je srab a průměrný vidlák, jeho myšlenkové pochody normální smrtelník nepochopí. Fakt na takového hrdinu koukat nemusím. A samozřejmě jako vždy je každá emoce po Japonsku přehrávána až hanba.
The Beekeeper (2024)
Hrozné béčko. Nejlepší herecký výkon předvedl Jason, ale dá se vůbec mluvit o herectví, když 99% bylo prostě jen mlácení ostatních?
Madam Web (2024)
Pokud půjdete na marvelovku, spousta efektů, boje atd. asi budete zklamáni. Tady jsou všechny efekty spíš dělány tak, aby nebyly vidět. Já tento konkrétní komiks neznal a tak jsem ani nevěděl, co čekat. Dostal jsem fajn úvodní film představující hrdinku s, na marvelovku, celkem slušným příběhem.