Recenze (248)
Bastardi (2010)
Zde asi nemůžu souhlasit s většinou ostatních uživatelů. Od doby co jsem si povídal asi se třemi učitelkami ze speciálních škol, tak si nemyslím, že je tady ten film daleko od pravdy a řekl bych, že je pojatý někdy až naturalisticky. I když se to ne úplně ve všem úplně daří, třeba samozřejmě neberu Magnuska, který se mstí jako super učitel, i když i v tom můžeme vidět nahromadění určité frustrace a bezvýchodnosti. Ale celkové vykreslení situace s dětmi a ve škole je podle mě skvěle provedené. Pro mě byl film velkým překvapením. A na začátečníka Šíchu a Magnuska ne nejhorší výkon. Další díly bohužel odpovídají zdejší kritice, takže to co se zde povedlo, bylo možná i omylem.
Warrior (2011)
Učitel fyziky který porazí všechny v zápasech MMA. Cliché a i když film svojí úlohu celkem líbivě splní (herecké výkony, poutavě napsané postavy, filmové kulisy..), tak žádnou další přidanou hodnotu nepřináší. Podobný Fighter se mi zdál lépe a originálněji zvládnutý.
Test (2003)
Rozjezd vážně dobrý, ale rychle to ubírá na tempu a konec je vyloženě propadák. Film který moc nechápu a bez hereckých výkonů Pacina a Farrella bych dal asi o hvězdičku méně.
Elitní zabijáci (2011)
Taková průměrná Stathomovka. Vyniká zde povedená kamera, akční scény a výkony herců. Jen ten příběh kolísal, ale to o tom asi podobné filmy nejsou. Nejlepší a originální se mi zdál být šejch, kterého měli s jeho hlasem obsadit taky v nějakém fantasy filmu. Takže nakonec jsem byl mile překvapen (moc jsem zezačátku nečekal kvůli zdejším komentářům).
Expozitura (2009) (seriál)
Seriál který se tváří strašně vážně a složitě, ale přitom je vidět, že každý díl má jednoduchý scénář a že si na to pouze hraje. Čekal jsem víc. Ale alespoň v TV běží i něco jiného než jen telenovely typu Ordinace v růžové zahradě. A také myslím, že zde stojí za povšimnutí hlavně herecké výkony (obzvlášť talent Jan Dolnaský).
Oko dravce (2008)
Při tomhle filmu jsem zažíval silné déjà vu a hned jsem věděl odkud vítr vane. Film mi silně připomínal Já, robot (hlavně s počítačem který se vzbouřil proti lidem, kvůli dobru lidu). Takže se žádné překvapení nekonalo. Ale Shia LaBeouf roli zahrál dobře a film svojí audio-vizuální kvalitou na kvalitní večer celkem stačil.
Já, legenda (2007)
Bohužel filmů na tohle téma bylo zpracováno spoustu a režisér se zde ani nepokouší o něco nového či originálního, takže tenhle film mě ničím nenadchnul a ani nepřekvapil a spadnul do průměru. I když pohled na vylidněný New Yorkk je vážně dobrý a Smith se snaží, co to jde v takovéhle asi celkem nevděčné roli, tak se mi např. více líbilo Book of Eli, který je Já legendě hodně podobný. Navíc toto mé hodnocení potvrzuje i pro mě velmi nepovedený konec.
Mr. Johnson (2008)
Film který si na nic nehraje a někdy jsem se i usmál či představil bohužel někdy reálné situace, které se v tom našem Kocourkově odehrávají. Ale dobře jsem si u něj i odpočinul. Takže za to že se pokouší trošku nastavit zrcadlo (ale přitom Prahu nějak neshazuje, naopak) a za to že se tváří být i jen takovou jednoduchou jednohubkou, kterou i je, a na nic víc si nehraje, tak dávám 3 hvězdičky (2,5).
Mechanik zabiják (2011)
Kalsický thriller s dobrou atmosférou, ale také i s předvídatelným koncem, který táhnou hlavně Jason Statham a Ben Foster. Bez nich bych dal asi o hvězdičku míň.
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Průměrná americká komedie, kterou překvapivě vyzdvihuje Adam Sandler a celková bláznivost snímku. Příjemná oddychovka u které jsem se i pobavil, ale to je tak asi vše.