Recenze (38)
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Vzdycky si neco oblibim. A hned to musi netflix zrusit.. no skoda paradni sci fi serial.. prvni sezona topka 10/10 druha sezona uz slabsi ale porad dobra 7/10.. skoda preobsazeni Joela Kinnamana..
Gen V (2023) (seriál)
Nestava se moc casto ze by spin off byl stejne dobrej jako hlavni film nebo serial! Tady je to vyjimka! 8/10
Banda (2019) (seriál)
Moje nova zavislost od Kripkeho po jeho Lovcich duchu… prvni dil sem si rikal wtf na co to kouukam ale pak me to dostalo a zas jen cekam na dalsi sezonu… Gen V taky dobrej..
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Slabota..
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Cekal jsem to mnohem lepsi a natocit se to i dalo mnohem lepe.. jediny plus je navrat obi wana na obrazovky a vadera.. ale pod disney a pod kennedy je star wars jen pracka na penize..
Ahsoka (2023) (seriál)
Celkem nuda, trosku plus ze vratil Anakin a heyden christensen .. pomalejsi rozjezd pak je to trochu lepsi..
Andor (2022) (seriál)
Po dlouhe dobe kvalitni star wars stejne jako byl rogue one tqk i tohle navazujici na postavu Cassiana Andora.. prvni dil docela ok pak to ma pomalejsi rozjezd a celkem nuda ale v pulce se to zas rozjizdi a konec byl epickej hlavne ten funeral soundtrack z toho mam husinu jeste ted!! Plus super efekty a dobre natoceny!!
Dallas 63 (2016) (seriál)
Pekne natocenej sci fi serial o atentatu na JFK. Dobra atmoska 60. let, hodne me to bavilo!
Tajemství: Odvaha snít (2020)
Pekne natocenej film s urcitym poselstvim! :)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Stary dobry star wars od lucase.