Recenze (753)
Hra na oliheň - Muž s deštníkem (2021) (epizoda)
Druhý díl pro mě ještě nic moc, ale tento už mě zaujal. Vykrajování cukroví - tušila jsem zradu. Hlavní hrdina už mi začíná být sympatický. A těším se, že odporný grázl s č.101 bude spravedlivě potrestán. Dobro zvítězí nad zlem. Ale ty ztráty.
Hra na oliheň - VIP (2021) (epizoda)
Při této epizodě jsem si místy musela zakrývat oči - mám strach z výšek. Těch mrtvých bylo příliš. VIP hosté měli být odporní, a taky byli. Dívat se, jak umírají lidé, a bavit se u toho? Že by ani jeden nebyl normální člověk, který něco cítí? Něco podobného bych tam uvítala, aby to nebylo tak černobílé. Aspoň že soutěžící nebyli vykresleni úplně černobíle.
Hudební návštěva v muzeu: Emil Viklický Trio hraje Suchého & Šlitra (2021) (koncert)
Výborný Emil Viklický a můj oblíbenec Petr Dvorský. Paráda! Pan Suchý některé písně zvládl se ctí, někde už to trochu drhlo, ale pokud ho zpěv drží při životě, jen ať nám tady ještě dlouho zpívá.
Chyby (2021)
S českými filmy mám už delší dobu problém, ale tento se vymyká. Má zajímavý scénář, výbornou režii i výkony herců, kteří nejsou okoukaní. Pokud někdo hodnotí negativně výběr Jankovského, já si naopak myslím, že Prušinovský se ve výběru herců trefí vždycky přesně. I když Gajdošíková je krasavice a Jankovský vypadá docela obyčejně, přesto jsem jim ten silný vztah věřila. Potěšilo mě i obsazení Jana Kolaříka, kterého jsem si oblíbila v seriálu Dobré ráno, Brno, nebo Moniky Načevy.
Kukačky - Epizoda 5 (2021) (epizoda)
Seriál jsem dlouho odkládala. Znám totiž případ, který byl inspirací k tomuto dílu, celkem zblízka. Stal se ve vedlejší vesnici. Obyčejné rodiny, obyčejní kluci. V tomto příběhu jeden chlapec autista, což mi vadí -najednou je těch autistů všude nějak moc. Co mi ovšem vadí nejvíc, je počet epizod a jejich délka - je to zbytečně zdlouhavé. Víc epizod vidět nemusím. I když Sabina Remundová byla výborná a líbil se mi i Marek Adamczyk. Problém je scénář a režie.
Kurz manželské touhy (2021)
Přiznávám, že jsem to neviděla celé. Začala jsem se dívat asi čtvrt hodiny po začátku filmu, zjistila jsem, že to není komedie ani drama, natož detektivka a ještě se tam vyskytuje Kotek, kterého nemám v oblibě. Dialogy podivné, vtip skoro žádný. A tak jsem to vypnula. Potom jsem si to rozmyslela, že bych to ještě mohla zkusit. Třeba to nebude tak špatné. Když se člověku nechce číst a nemá nic pořádného na práci...Ničeho jsem se nedočkala. Mám ráda Plodkovou, ale ta neměla skoro co hrát, stejně jako Vlasáková. Takže se mi nakonec líbili jen Radek Holub a Ivana Uhlířová. Milá dvojice. Vzhledem k tomu, že mě vůbec nezaujal Bajgarův seriál Osada, kde byl Radek Holub nesnesitelný, ocenila jsem, že tady aspoň nepřehrává a není za blbce. Ale i tak jsem nostalgicky vzpomínala na nádherný Kachyňův film Kráva, kde byl Radek Holub úžasný. Protože pan Kachyňa byl vynikající režisér.
Michal David - žít tak, jak se má (2021) (TV film)
Nevkus, prachy, opět prachy, sebestřednost, sebechvála... Jeho písničky byly jednoduché, líbivé, člověk si je občas mohl zanotovat. Nic proti. Ale poslouchat to jeho vychloubání bylo k nevydržení. Nepříjemný člověk. A špatný dokument.
Minišou Karla Šípa (2021) (pořad)
Povídání s Jarkem Nohavicou mě potěšilo. Závěrečná píseň byla dojemná.
Mr. Kriss (2021) (TV film)
Úžasný dokument o úžasném chlapci. Dívat se na něj mi přineslo nekonečnou radost. Děkuji režisérovi za tento skvost.
Největší flám s Jiřinou Bohdalovou (2021) (pořad)
Bohdalovou sice už řadu let ráda nemám, ale byl to pořad koncipovaný jako oslava jejích 90. narozenin, tak to musím tak brát. Ta ženská za svůj život něco dokázala a být takhle fit v tomhle věku , to se hned tak nevidí. Mladším divákům muselo být jasné, že to nebude pořad pro ně, takže nechápu, proč se na to dívali a proč to hodnotí jako odpad. Byly tam i zdařilé scénky a občas hudba - např. 4Tet je skvělý a Zagorovou taky můžu. Šípovo vystoupení se mi líbilo. Michal David hrozný, to ano. Ale přežila jsem to .V posledních letech už na silvestra sleduji vlastně jen Všechnopárty nebo něco na Artu.